Avatar billede damir Nybegynder
23. februar 2000 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælpfil

Hej!

Hvor kan jeg får en hjælpfil til Delphi4
Avatar billede michael2001 Nybegynder
23. februar 2000 - 21:09 #1
Den er nem :-)

DET FØLGER MED I PAKKEN

rofl
Avatar billede stone Forsker
23. februar 2000 - 21:46 #2
en på dansk eller hvad?
Avatar billede michael2001 Nybegynder
23. februar 2000 - 21:48 #3
Hvis du kan finde en dansk Delphi 4 vil jeg tro de også har oversat hjælpefilerne :-)

Jeg har personligt aldrig set en dansk Delphi 4, og tvivler på den findes :-(
Avatar billede sjensen Nybegynder
23. februar 2000 - 22:17 #4
http://www.borland.com/delphi/devsupport/downloads burde der være nogle opdaterede versioner.

Der kan du i øvrigt downloade opdateringer til D4 og incl. i disse er der hjælpefiler.

Og, de findes ikke på dansk så vidt jeg ved, men på dne anden side, du skal jo programmere med den engelske version af delphi så hvorfor bruge en dansk version af hjælpeteksten. Oversat vil funktioner og komponenter jo hedde noget andet, så det vil givetvis være umuligt at finde rundt i.

Men du kan med fordel købe nogle af de danske versioner af Delphi udgivelser af forskellig slags. Se i en boghandel efter "Delphi 4 på 21 dage" f.eks.