Avatar billede frequenz Nybegynder
15. oktober 2001 - 15:06 Der er 7 kommentarer

upload billede til db

Hej jeg søger en der kan hjælpe mig med et oploading system hvor man kan oploade nogen billeder til en db som så viser det på en side med noget text neden under lisom et news system
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. oktober 2001 - 15:11 #1
lad være med det...
gem billerne som fx din primære nøgles navn fra db.

Du skal bruge noget upload komponent på serveren for at det kan lade sig gøre.

Prøv aspsmartupload hvis det er din egen server!
Den er gratis
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. oktober 2001 - 15:12 #2
Men er det hos et web-hotel, så skal du fortælle hvilken det er, så det kan undersøges hvilke komponenter der er til rådighed
Avatar billede frequenz Nybegynder
15. oktober 2001 - 19:32 #3
det er en ven der skal bruge et oploading system hvor han kan oploade billedere til en db hvor det så viser det som et news script og så skal der noget text under
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
15. oktober 2001 - 20:25 #4
ja, har vennen adgang til egen server?

Der skal som sagt være et upload komponent
Avatar billede frequenz Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:41 #5
hmmmmmmmm aner det ik
Avatar billede frequenz Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:42 #6
kan høre ham ad
Avatar billede arno Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:40 #7
http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=258

jeg bruger det selv, og det fungere fint, dog skal du rette lidt i det, hvis du vil have filstørrelsen op på noget mere end det der tillades...

/arno