Avatar billede bronsholt Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskriv til printer fra asp vha VB??

Jeg mangler idéer til, hvordan jeg kan løse flg. problemstilling:

Jeg har nogle data fra en Access DB, som jeg skal have udskrevet på en bonprinter, når jeg har ført data ind via en asp-side. Skal dette gøre vha. VB eller hvad er bedst? Hvordan opretter jeg den korrekte connection i så fald og hvordan har jeg felterne med over, helst uden at have med access-delen at gøre?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:12 #1
du må kun oprette spørgsmål engang....
Avatar billede bronsholt Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:13 #2
NÅ!!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:22 #3
hehe :D
Avatar billede bronsholt Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:22 #4
bundgaard>> Havde du et svar, eller var det bare en dum kommentar????
Avatar billede bundgaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:46 #5
Juhuu..mudderkastning =) min favorit disciplin..

Og nej jeg har ikke et svar..gør dig bare opmærksom på reglerne...
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:49 #6
Hey det er noget med:

java script:window.print()

Prøv at se om du ik kan bruge det på en eller anden måde!!

-=Vanilla=-
Avatar billede bronsholt Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:42 #7
Jeg skal vel ikke bruge java, når det skal laves i VB? Desuden er window.print() også kun til at printe HELE siden, hvis jeg har forstået det korrekt!?! Please help!!
;@)
Avatar billede bronsholt Nybegynder
22. oktober 2001 - 08:12 #8
Jeg prøver et andet sted! Tak for hjælpen, selvom jeg ikke fandt ud af det.