Avatar billede well_r Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:04 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

outlook > gemme?

Hey allesammen
er der nogen af jer der ved hvordan man gemmer ALLE mails i outlook express.... jeg har nemlig tænkt mig at formatere min hdd - men vil MEGET gerne have mine mails overført..:)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:11 #1
Du eksporter blot dine mails, og gemmer disse mails på fx dit D drev, hvis du formatterer dit C-drev.

Bagefter importerer du disse.
Avatar billede hardon Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:13 #2
gå i filer importer/exporter og exporter til fil og gør det omvent bagefter
Avatar billede ulrich Novice
15. oktober 2001 - 12:14 #3
Man kan ikke eksportere emails og så importere dem igen i Outlook Express.

De kan eksporteres til alm Outlook eller MS Exchange
Avatar billede hardon Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:20 #4
du kan da import/export fra et hvilket som helst outlook
Avatar billede jakr Nybegynder
15. oktober 2001 - 14:12 #5
Det er kun muligt at exportere til Microsoft Outlook.

Efter du har exporteret til Microsoft Outlook kan du fra Microsoft Outlook exportere til en PST fil. Denne fil gemmer du så på en disk, der ikke formatteres.
Avatar billede well_r Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:46 #6
jeg vil prøve..
Avatar billede well_r Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:09 #7
kan ikke rigtigt få det til at funke..meeeen...her er jeres point