Avatar billede michael2001 Nybegynder
23. februar 2000 - 17:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor er InterBase

Hvis man læser lidt med på Database siderne vil man vide at jeg er rigtig glad for InterBase.
Var det muligt at få tilføjet den til listen over Databaser??
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2000 - 18:39 #1
Ja, Admin vil åbenbart ikke besvare dit spørgsmål, nåh men de sidste mange forslag til nye kategorier er så vidt jeg ved ikke blevet accepteret, men du kan prøve at skrive direkte til Admin og hører.
Avatar billede michael2001 Nybegynder
24. februar 2000 - 18:42 #2
Skal vi ikke lige give ham lidt tid. Jeg er sikker på han er en travl mand...
Avatar billede admin Novice
25. februar 2000 - 13:21 #3
Det er hermed gjort (Databser - InterBase)

Admin