Avatar billede atom Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

forbyde brugerne at sætte password på dokumenter

Kan man på nogen måde forbyde brugerne at sætte password på deres dokumenter??
Avatar billede podata Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:01 #1
Man kan jo forbyde alt, Men jeg tror ikke at man kan forhindre det.
Avatar billede atom Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:06 #2
jeg mente om man ikke teknisk kunne forhindre det. Jeg har fået at vide at man til office95 kunne få en eller anden form for policy editor, men jeg har ikke kunnet finde nogen oplysninger om dette
Avatar billede podata Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:25 #3
Kan ikke lige gennemskue om det virker med office95, men her er en system policy editor fra microsoft.
http://www.microsoft.com/office/project/prk/text/appa.htm

Se evt. mere her fra min søgning:
http://www.google.com/search?hl=da&q=policy+editor+office+95&btnG=Google-s%F8gning&lr=
15. oktober 2001 - 09:49 #4
Det kan også løses ad anden vej, men giver ikke samme sikkerhed som via policy editor\'en.

Vi kan lave en lille makro, som kan placeres i hver Normal.dot fil, som fjerne menupunktet beskyttelse. Jeg ville selv forsøge med Policy editor\'en først.
Avatar billede atom Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:22 #5
Jeg har nok formuleret mig lidt uklart, jeg havde hørt om det til office95, men det jeg skal bruge det til er office2000 (på win2k pro. maskiner). Jeg kan jo selvfølgelig bruge metoden med macroen, men det vil være bedre hvis der findes en policy editor
Avatar billede atom Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:30 #7
Mange tak for det