Avatar billede xnoph Nybegynder
15. oktober 2001 - 04:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatering af styresystem

Jeg har en Power Macintosh 8600, 200 Mhz, 96 MB Ram, 604e Processor med Styresystem Mac OS 7.5.5.

Jeg vil gerne installere et program der mindst skal bruge System 7.6.1.

Er det muligt at installere dette på min computer + hvordan og hvorledes + ca. pris???

Hvad er grænsen for hvilket styresystem min computer kan klare???
Avatar billede svs Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:17 #1
Din mac vil fint kunne klare system 8.0  - 9.0 vil også kunne virke men vil være langsomt.

Prøv at lede efter en brugt udgave af 8.0 i dk.marked.privat.edb.mac - burde ikke koste mere en 200 kr. En ny udgave af 9.0 koster ca. 1000 kr.

m.v.h Søren
Avatar billede egonspock Seniormester
15. oktober 2001 - 23:02 #2
8.1 vil nok være det hurtigste system du kommer i nærheden af, men en af nierne vil ikke skade dig heller.