Avatar billede hacicambaz Nybegynder
15. oktober 2001 - 02:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo + ide til op bygning af siden

Jeg er lige ved at lave en web-side, jeg har et budskab hvor jeg vil komme ud med...
Jeg mangler bare en logo til siden, synes jeg.
Den må/skal simulere/symboliser noget der er retning af sådan blandet tyrkisk og dansk.

Det er første gang jeg giver så mange poin på engang.

Tusend tak forhånd.
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
15. oktober 2001 - 02:23 #1
http://www.netby.net/Oest/Atlas-Boulevard/6/index.htm

Jeg er jo, begyndt af bygge siden i kan lige for lov til at se den engang jeg er faktisk lige begyndt.
Jeg har ellers også begyndt og kopier/lave lidt ændringer i tv2\'s menu. :))

// ide link..hensyn til tyrkiet..
http://www.turizm.gov.tr/engindex.html

web sidens baggrund er hvid
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
15. oktober 2001 - 04:01 #2
Ikk\' så fedt du har en søgemaskine til warez...
Avatar billede smooth Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:54 #3
Man kan ikke se menuen på http://www.turizm.gov.tr/engindex.html

Sort tekst på mørl bg går ikke.
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 04:19 #4
Hallo hvad sker der, fedt at ta Tv2 s menu, tror ik de blir så glade, copyright, men hvis du har lyst til at komme i retten, så går det faktisk meget godt... De er meget stræbelige efter dem der hugget deres design trust me...
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:48 #5
tombuz: rolig min ven.
så bruger jeg den bare ikke istedet henter jeg noget fra DHTML\'s hjemme side der er ellers mange. Lige for tiden har jeg to menuer, jeg ved ikke hvilken af dem jeg skal vælge.

så vil jeg slet ikke forstyre mig selv og TV2\'s webmaster....
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
14. august 2005 - 11:52 #6
spm. lukkes