Avatar billede jack_daniels Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:49 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Har HP ikke en laser/scanner/fax?

Hejsa

Er det ikke noger med, at HP har en laserprinter med scanner og fax?
Hvad hedder den, og er den noget værd?

/Finne
Avatar billede jack_daniels Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:50 #1
Ups, det kom da vidst lige et e på der :o)

/Finn
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:50 #2
De har en ink/scanner/fax/farvekopimaskine.....
Avatar billede jack_daniels Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:52 #3
øv, det skal helst være laser

er der andre firmaer der har det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:53 #4
jo det har de, se den øverste maskine på denne side.

http://hjemme.hp.dk/productscategory.php3?produktkategorinummer=3

Produktet er jo en kombination af kendte HP produkter så standarten er nok ikke under hvad de ellers levere. men Der er jo da lettere med en klode i stedet for en printer, en scanner en kopimaskine og et fax modem. Her er det hele i en kasse. Lidt smart.
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:54 #5
http://www.hp-hjemme.dk/produkter_start.php3?prodnum=00  lidt ned ad siden.

de har adskillige \'all in one\' maskiner af den art.

En uventet gene på ihvertfald nogen af de tidlige modeller er at de ikke kan deles over netværk (faxen forventer dedikeret linie)

mvh JakobA
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 21:58 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:58 #7
Hvorfor skal det være en laseprinter, og nej, HP har kun AllInOne Inkjet printere, dem har de til gengæld mange af!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:01 #8
Ok, de havde en, den overså jeg i Zitech kataloget ;o(
5.195 kr. brutto!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 22:01 #9
Retaxes>> den hurtige, personlige all-in-one laserprinter: http://hjemme.hp.dk/prod_detail.php3?prodnum=C7045A

hp Laserjet 1200-serien giver dig alt det, du har mest brug for
- der hvor du har brug for det!
Hvad gør du, hvis dit kontor er 4 kvadratmeter - og du har brug for at have en printer, der kan levere store mængder af sort/hvide prints i en fart. Løsningen er HP LaserJet 1200-serien, de personlige, hurtige og alsidige printere, som udskriver 14 knivskarpe sort/hvide sider i minuttet. Du har måske brug for at scanne et billede ind en gang imellem - i farver… Og så er det jo rart, hvis det også er muligt at lave et sæt kopier af det manuskript, der lige er kommet ind af døren. Har du plads til alle de maskiner på 4 kvadratmeter? Selvfølgelig har du det. Løsningen er en HP LaserJet 1220, og den kan det hele. Print, kopi og farvescanning til PC, e-mail eller internet.
Alle modellerne kan deles over netværket, enten via en JetDirect printserver eller via USB eller parallelporten. Så nu har Lis fra lidt længere nede ad gangen en god undskyldning for at besøge dig lidt oftere…
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 22:02 #10
på hp side står den til 4749 incl moms.
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:06 #12
james_t_dk> Ja, Zitech ligger generelt noget højere med deres priser.
Jeg ville jo nok savne farveprint som jeg har på min aldrende 5 år gamle HP Officejet Pro 1150C, desværre er scanneren gået itu ;o(
Det vil koste lige så meget at få en scannerenhed som at købe en tilsvarende.
Avatar billede jack_daniels Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:09 #13
Jeg har ikke rigtig noget at bruge farve til. Jeg synes efterhånden at jeg har brugt nok penge på farvepatroner, derfor.

Men jeg kan ikke rigtig bruge den der fra HP, det er jo kun hvis man har et stykke papir man skal scanne :o(

Men tak for de mange svar
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:28 #14
takker.
ps: kik igen på  Fortsat svar fra james_t_dk 14/10 2001 21:58:02
C6736A kan skanne fladt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. oktober 2001 - 16:24 #15
jakoba>> den du nævner er også i farver.....