Avatar billede laptop_1 Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computert kan ikke finde hd

Min computer kan  ofte ikke finde mine to harddiske på bus2. Det er noget der er kommet lige pludselig. Hvad kan der være galt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
14. oktober 2001 - 19:03 #1
Det kan være et dårligt kabel.

Hvilken type disk er der tale om?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:04 #2
bruger du skuffer til dine HDD\'er??

havde det problem, at når jeg genstartede, ville den ikke finde HDD\'en igen.. defekt skuffe *S*
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 19:47 #3
Har du jumpet den hardisk rigtig, så der sidder som slave og ikke som master?
Avatar billede laptop_1 Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:04 #4
Jeg bruger netop skuffer til de 2. Det lyder umiddelbart utroligt at de skulle gå i stykker samtidigt
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:56 #5
det troede jeg også.. så fik jeg den byttet.. nu virker det igen *S*
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:43 #6
virker det?
Avatar billede catu Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:41 #7
Jeg vil vædde på at ddiskene er defekte. Det skulle vel ikke være IBM GXP75 serie-diske?? Prøv at køre IBM\'s drive fitness test. Den kan fortælle dig om noget er galt med diskene!
Avatar billede laptop_1 Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:05 #8
Catu havde sørme ret. Det var ikke skufferne, men diskene der var gået (samtidigt!!) Har sendt dem til IBM