Avatar billede golferen Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:00 Der er 6 kommentarer

Windows update

Er der nogen, som kan fortælle mig, hvorfor Windows update \"hænger\" hver gang, jeg for forsøger at koble mig på ? Har det evt. nogen sammenhæng med følgende advarsel i Event Manager:\"WMI ADAP was unable to create object index 1848 for Performance Library RSVP because no value was found in the 009 subkey\" ??

Golferen
Avatar billede grantzau Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:04 #1
jeg oplever selv det samme og tænker at det skyldes, at serveren evt. er lidt overbelastet.

Mit bedste bud :0)

m.grantzau
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:27 #2
hvilken URL prøver du?

prøv http://www.windowsupdate.microsoft.com
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:27 #3
hovsa... mente vistnok

prøv http://windowsupdate.microsoft.com

i stedet....
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 19:49 #4
Tja det har jeg også prøvet her inden for de sidste par dage , så der ligger nok i overbelastningen, for senere på dagen var der ingen prob.
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:47 #5
Jeg har slet ikke oplevet nogen problemer med servicen ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:47 #6
Prøv at tømme dine internet filer og \"downloaded program files\".