Avatar billede gephion Nybegynder
14. oktober 2001 - 18:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

\"transparante\" vinduer og tekst der \"flyder sammen\" i Linux Mandrake 8.1

Hvordan får jeg NORMALE vinduer der IKKE er transparante i Mandrake 8.1 ?

Jeg har også et problem med at når jeg feks. trykker på en option, så \"flyder indholdet sammen\" med evt. anden tekst og bliver totalt ulæselig!!

Jeg er Microsoft bruger drenge!! Så ingen superflippede open source forklaringer ;)
Avatar billede thomasledet Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:26 #1
Du skal skifte dit desktop manager til KDE2 eller gnome. Jeg er ikke helt så kendt hvad angår mandrake.

På Debian kan du bruge apt-get til at hente og installere skidtet.

På Redhat kan man bruge RPM-filer.

http://www.kde.org
http://www.gnome.org
Avatar billede gephion Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:41 #2
Sorry, ellers godt svar :)  Men problemet er netop i både KDE 2.2 og i Gnome :(
Avatar billede thomasledet Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:00 #3
hmm... må indrømme jeg aldrig har hørt om sådanne problemer i gnome og kde... :/
Avatar billede gephion Nybegynder
16. oktober 2001 - 12:15 #4
Nopez, heller ikke mig :(

Svar lige, så får du sku nogle points anyways :)
Avatar billede netcrawler Nybegynder
30. november 2001 - 19:20 #5
bruger du enlightenment i gnome?
Avatar billede gephion Nybegynder
12. december 2001 - 19:08 #6
Ehmm... Har lagt det i skrinboksen igen... Prøver igen med Open source, til næste år :)

en eller anden kom med et svar, så jeg kan smide de points!
Avatar billede thomasledet Nybegynder
30. december 2001 - 21:27 #7
her er et svar til.... eller kan du svare selv og give dig selv points tilbage... (evt kun dele NOGLE point ud og beholde resten selv...point er ikke alt - de sætter fx ikke mad på bordet...)
Avatar billede gephion Nybegynder
31. december 2001 - 09:39 #8
ehheheh.. Næh, derfor kan jeg jo sagtens være lidt generøs med dem ;)