Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:46 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Red Alert 2......

Nogen der ved hvor jeg kan downloade RED ALERT 2 på nettet ????......Hvis ja så ville jeg være meget taknemlig hvis i gad skrive et direkte link til download stedet.... 100 point til den der giver mig et direkte link til RED ALERT 2 Download siden...

På forhånd tak !
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:49 #1
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

...Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

:) /Kenneth
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:50 #2
Nej det skal være lovligt !
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:52 #3
Er det muligt at downloade det lovligt? det var jeg ikke klar over !

/kenneth
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 15:52 #4
Tror du selv på at du kan hente et så nyt spil lovligt på nettet !?

Snowball
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 15:54 #5
Red alert 2 er ikke kommet i demo udgave endnu :)
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 15:54 #6
ups. Skulle ikke have været et svar... sorry :)
Avatar billede prodic Mester
14. oktober 2001 - 15:55 #7
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:57 #8
det kunne godt være at man kunne downloade det lovligt ved at betale, men hvis det er tilfældet ville det nok fremgå af www.westwood.com
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:01 #9
Er der ikke et sted hvor man kan downloade det GRATIS OG LOVLIGT !?
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 16:04 #10
s.b.a: Nu er du godt nok naiv *GG* Spillet er \"næsten\" lige blevet udgivet. Tror du så de vil forære spillet væk allerede !? Vent 10-15 år - så kan du (hvis du er heldig) sikkert hente det som Abandonware :)

Snowball
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:06 #11
Ja du har ret...Jeg har så løst til at spille det...og min cd den er gået i stykker!!! *grr*
Avatar billede prodic Mester
14. oktober 2001 - 16:08 #12
Må vel hellere lave et svar når jeg nu har linket til Red Alert Download siden....

LOL
Avatar billede hotpop Novice
14. oktober 2001 - 16:30 #13
prodic har fortjent points - han linker jo til den lovlige red alert 2 der kan downloades, nemlig en demo :)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:40 #14
Der er da ikke nogen demo at Red Alert ? - Kun patches.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
14. oktober 2001 - 16:41 #15
Men Uri\'s Revenge kommer på Torsdag - Fedt nok :o)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
14. oktober 2001 - 18:12 #16
nå selv om jeg ikke rigtig fik det jeg ville så for prodic pointene han skal bare lige lave et svar !!....jeg downloader counter-strike istedet for..tak for jeres hjælp
Avatar billede prodic Mester
14. oktober 2001 - 18:17 #17
Jamen så vil jeg da lave et svar - hvis det er iorden med alle de andre brugere.
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:07 #18
jojo kool nok
Avatar billede jonashn Nybegynder
15. april 2005 - 14:16 #19
Jeg vist lidt sent ude... Men er der ikke noget der hedder support?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
23. november 2008 - 10:51 #20
Nu er red alert 3 udkommet, haha det sucks