Avatar billede argiona Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:30 Der er 1 løsning

Program til generering af stemmeprofiler?

Jeg arbejder i øjeblikket på en Wilddemo til TP2001 og har derfor brug for et program der kan hjælpe mig med at skabe en realistisk efterligning af andres stemmer.

Tanken er den at man skal kunne loade et lydklip ind i programmet med et par sætninger fra personen man skal efterligne, hvorefter at man selv indtaler de samme sætninger... Programmet skal derefter kunne analysere begge stemmer og finde forskellene mellem disse. Derefter skal programmet tilnærmelsesvist kunne \"oversætte\" fra det ene stemmeleje til det anden...

Findes der der et sådant program?

Mvh. Argion
Avatar billede argiona Nybegynder
09. juni 2002 - 19:37 #1
Hmm, der er åbenbart ikke nogen der har forslag til dette spørgsmål såå...