Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:05 Der er 5 kommentarer

uppsss....!!!

Hvis der er nogen der har kommentar til spørgsmålet om \"PCI lydkort\" må de meget gerne henvende sig, lavede nemlig en nybegynder fejl og kom til at godkende et svar... PÅ forhånd tak...Sorry!!
Avatar billede Beach Mester
14. oktober 2001 - 12:45 #1
Du kan starte med lige at ligge en ref. til det spørgsmål du henviser til ala:
http://www.eksperten.dk/spm/120640

//Beach
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
14. oktober 2001 - 17:42 #2
ok beach...tak
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. oktober 2001 - 02:39 #3
Hvilket mærke/fabrikant er dit 3D PCI lydkort.
Avatar billede msmows Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:20 #4
Og dit bundkort?
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:11 #5
er ikke helt klar over det, men noget i retning af k7s5a tror jeg nok, den er købt som værende en føniiks line, hos føniks i kbh.