Avatar billede wonder-boy Nybegynder
13. oktober 2001 - 21:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike: Voice communications

Haii igen

hvordan kan jeg aktivere Voice communications når min microfon virker og det er aktiveret hvad skal jeg gøre.

Stavefejl er gratis
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. oktober 2001 - 21:57 #1
Hvis du har installeret v1.3 burde lyden da være aktiveret som standard, og du vil kunne snakke til dine teammates ved at trykke på k eller hvilken knap du har sat til at snakke med. Du kan instille lyden ved at åbne C:\\Programmer\\SIERRA\\Half-Life\\voice_tweak.exe

//Fiskesuppe
Avatar billede lille_fix Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:10 #2
Prøv at lure det her igennem engang....

http://www.cofr.net/tweaks/rogwilco.html
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:18 #3
NEEEEJJJJ Lyt ikke til lille_fix.....

Roger Wilco er slet ikke så godt som det indbyggede voice communication program der er i CS... Hvor fedt er det f.eks. at modstanderholdet kan høre de taktikker man har planlagt... Roger Wilco holder muligvis til CW\'s men ellers ikke!

//Fiskesuppe
Avatar billede lille_fix Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:31 #4
Hvilket system kører du da med ??
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:33 #5
fiskesuppe

det hjælper ikke men alle andre har en lille microfon uden for sin ping hvordan får jeg så det for det gætter jeg på er problemet
Avatar billede wonder-boy Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:36 #6
og hvad for en version skal
voice_tweak.exe være

Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:39 #7
Til din 1. kommentar>> Sådan et logo har jeg heller ikke. Der skal kun være logoer ud for de andre spillere.

Til din 2. kommentar>> Hvis du har hentet den nyeste version af CounterStrike (version 1.3), har du også den nyeste version af voice_tweak.exe, og så burde lyden virke hos dig. Eneste løsning på dit problem, som jeg umiddelbart kan komme i tanke om, er at checke om din lyd er indstillet højt nok, hvilket du kan finde ud af om den er ved at dobbeltklikke på det lille gule højttaler ikon der er nederst til højre på skærmen i Windows, og så sætte mikrofon optagelses lydstyrken til MAX! Hvis det stadig ikke virker, kan jeg nok desværre ikke hjælpe dig...

//Fiskesuppe
Avatar billede rekcuf Nybegynder
15. oktober 2001 - 03:36 #8
......og vær sikker på din mic ikke er på MUTE under Play Control ( det lille gule højttaler ikon der er nederst til højre på skærmen i Windows - som fiskesuppe siger).

Skulle der være et eller andet skummelt problem med at dit CS ikke gemmer dine key settings korrekt, kan du checke det i din config.cfg. Der skulle MEGET gerne være en linje med:

bind \"?\" \"+voicerecord\"
? = din valgte key

Hvis der ikke er det, kan du selv tilføje den.

En anden ting: Har du checket at voicecom-ikonet dukker op nederst til højre på skærmen in-game, når du holder tasten nede???
Avatar billede rekcuf Nybegynder
15. oktober 2001 - 03:41 #9
Lidt ekstra her:
hvis du selv tilføjer bind\'et i din config.cg og du har tænkt dig at bruge KP-tasterne, kan du her finde en liste over de forskellige \"navne\".

F.eks.
bind \"kp_downarrow\" \"+voicerecord\"

http://www.planethalflife.com/counter-script/reference/keys.htm

Avatar billede wonder-boy Nybegynder
10. november 2001 - 14:11 #10
intet hjalp så bliver jeg nød til at lukke det