Avatar billede tob Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Keyboard driver til win2000?

Hej allesammen..

Jeg har et keyboard med navnet \"GIGAoptions\" model KWD-810. Der er monteret en række hotkeys, altså genvejstaster, men disse virker kun i windows 98. Jeg fik en CD med keyboardet, et program der hedder HOT KEY v.1.3, men dette program fungerer ikke under win2000. Nogen der har keyboardet og kender en driver, eller som har en anden løsning, så mine hotkeys kan komme til at virke?

Avatar billede tob Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:50 #1
Det skla siges at det er et chicony keyboard
Avatar billede makse Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:01 #2
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2001 - 17:05 #3
Du kunne prøve nogen af em der er på http://www2.driverguide.com/cgi/drifound.pl?ID=chicony-electronics&NAME=Chicony-Electronics ! 810 er godt nok ikke nævnt nogen steder men det kunne da være ;)

Brug drivers og all som username og password hvis du bli\'r spurgt !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2001 - 17:09 #4
Du kunne også prøve ftp://driver.chicony.com.tw/KWD825E.exe eller ftp://driver.chicony.com.tw/KWD855E.exe !

Det er der tætteste man kommer ved ud fra de filer man kan finde på deres FTP !

Snowball
Avatar billede tob Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:47 #5
ingen af dem virker, desværre...
Avatar billede tob Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:19 #6
Ked af det, men ingen af svarerne hjælper mig. tak alligevel...