Avatar billede cjessen Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

max-debug

Har nogen en ide, hvad der kan være grunden til, at  MySql-databasen hos mig skriver \"max-debug\" efter versionsnummeret??
Avatar billede coderdk Praktikant
13. oktober 2001 - 17:37 #1
Jeg ville tro at det betød at det var en extended version med debug slået til.

http://www.mysql.com/doc/m/y/mysqld-max.html
Avatar billede cjessen Nybegynder
13. oktober 2001 - 17:40 #2
coderdk: Det lyder rigtigt - ved du hvordan man slår debug fra?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:53 #3
debug kan vel egentlig ikke \"slås\" fra, men du kan ændre din \"ny.ini\" således at mysql(-nt).exe bruges og ikke mysql_max(-nt) bruges