Avatar billede jakobe Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:40 Der er 5 kommentarer

er denne banner ok?

er denne banner ok www.walkthroughs.whitehat.dk
1: kan man læse teksten
2: kan det gøres bædre og hvordan
Avatar billede no_doubt Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:41 #1
ikke særlig pænt
Avatar billede egede Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:45 #2
Ret uoverskuelig, tydeligere tekst, det er teksten der skal være blikfang!!
Lidt mere diskret \"udsmykning\" i siderne, her tænker jeg specielt på farverne skelethovedet har, tag evt. et screenshot fra et spil og \"leg\" lidt med den.
Avatar billede marz* Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:46 #3
meget bedre :) texten er nem at læse :)

men måske du skulle overveje at bruge del-elementer fra de spil du vil ha\' walkthroughs på :) små grafiske elementer som viser lidt om hvad det er for spil du snakker om

marz*
Avatar billede jakobe Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:55 #4
er der ikke en side hvor man kan hente billeder fra spillene (små billeder)
Avatar billede prodic Mester
13. oktober 2001 - 20:08 #5
http://www.eksperten.dk/spm/120293

\"går ud fra at 10 er bedst, så billedet kan få 2.

Kritik :
Det er meget svært, at læse hvad der står.
Man skal meget tæt på skærmen for at læse teksten.
Når man endelig kommer der op, så står der :
You way to complete the game - hvilket mildt sagt er forkert.

Dødningehovederne er da fine nok - men passer de så synderligt godt til sådan et site??
Alt det der bevel/Glow-halløj på din tekst, den skal du lige have skruet lidt ned for.
Det ødelægger mere end det gavner efter min mening.

karakter : 2@10 - fordi du har forsøgt.\"