Avatar billede _sandy Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:08 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Dreamweaver/Dreamweaver UltraDev?

Jeg skal have købt Dreamweaver, men får jeg hele Dreamweaver, hvis jeg køber Dreamweaver UltraDev, eller skal jeg først købe Dreamweaver og så koble databasedelen UltraDev på ved at købe denne for sig?
Avatar billede bbs Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:17 #1
DreamWeawer & DreamWeawer UltraDEV er det samme, pånær at UltraDEV er bygget til også at kyunne håndtere ASP, hvilket jo er temmelig nice.
Du behøver ikke at købe DreamWeawer før UltraDEV virker, det ved jeg!
Avatar billede mat Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:50 #2

Avatar billede mat Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:50 #3
hov:

Så vidt jeg er orienteret er Dreamweaver Ultradev et produkt for sig selv. Dreamweaver (uden ultradev) kan sagtens håndtere asp-sider, den genkender også asp-scripts, men om den color-coder det kan jeg ikke huske.

Der masser af info om både dreamweaver (med og uden ultradev) på macromedias hjemmeside:

http://www.macromedia.com/software/
Avatar billede bbs Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:51 #4
Jeg har downloadet UltraDEV for sig selv, og det virker perfekt, så mon ikke at den også virker perfekt for sig selv når man køber den?
Avatar billede mat Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:54 #5
Det er det jeg mener når jeg siger at det er et produkt for sig selv:

Der er Dreamweaver og der er Dreamweaver Ultradev
Avatar billede bbs Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:55 #6
Well, når det er 2 produkter for sig selv, hvilket det jo er, så er de også u af hængige af hinanden ..
Avatar billede mat Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:56 #7
korrekt ;)
Avatar billede avlund Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:22 #8
UltraDev er \"pro\"-versionen af DW. Hvis du kun har brug for statiske heimsider, er det DW du bør købe. Hvis du har brug for dynamiske/databasedrevne sider, som bruger enten ASP, JSP eller CF, er Ultradev det rette køb.

Ultradev kan ALT DET DREAMWEAVER KAN OG MERE I TILGIFT. Det er et bedre og mere omfattende produkt - og derfor også dyrere.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. oktober 2001 - 16:39 #9
Når du engang har købt det, så husk at slå alt antivirus fra, når du installere det.

Start med en 30 dages demo på dem, så ved du om du skal bruge de ekstra ting som Ultra kan.

Der er nogle gode tutorials i begge versioner.

:-)  Karsten
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
13. oktober 2001 - 19:03 #10
Husk at få Fireworks med - søsterprogrammet til DW til grafik, menu etc.
:-)  Karsten
Avatar billede avlund Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:49 #11
Tak for points!
Avatar billede bbs Nybegynder
14. oktober 2001 - 19:05 #12
Takker for points :)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
15. oktober 2001 - 06:57 #13
Tak for points

:-) Karsten