Avatar billede viking2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Half-Life problemer

Hei.
Jeg har problemer med å spille Half-Life online. Når jeg prøver å logge på et spil får jeg følgende beskjed: \"your .dlls (cl_dlls\\client.dll) differs from the servers\" eller noe i retning av:\"could not connect to host\" . Jeg har siste(1.1.0.8) oppdatering av Half-Life. Det samme skjer i counterstrike og team fortress. Hvis jeg prøver å spille gjennom GameSpy Arcade får jeg en startbeskjed: \"Proxy or firewall detecded. your computers IP addresse is different than it´s external known IPaddresse\" Hva er problemet. Jeg har ADSL forbindelse gjennom en Cisco 677 router.

Viking
Avatar billede bbs Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:56 #1
Har du updated til den nyeste version af CS?
Kan gøres på www.counter-strike.net
Avatar billede viking2 Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:22 #2
Skulle det gjøre noen forskjell?Det fungerer heller ikke når jeg prøver å spille de andre multiplayerspillene.

Viking
Avatar billede broegger Nybegynder
13. oktober 2001 - 18:47 #3
Ja, jeg havde samme problem og det forsvandt da jeg opdaterede CS til v. 1.3. Du kan evt. hente den på http://www.dailyrush.dk/counter-strike/files/, der også har en del andet godt.
Avatar billede broegger Nybegynder
13. oktober 2001 - 18:48 #4
du skal fjerne kommaet hvis du klikker på mit link.

held og lykke

brøgger
Avatar billede viking2 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:13 #5
Jeg har løst mitt problem og ved å oppgradere til counterstrike 1.3. Nå kan jeg spille alle Half-Life multiplayer-spil online. Underlig at Counterstrike skulle fixe mitt problem. Jeg kunne ikke spille f.eks. team fortress heller før jeg oppgraderte min counterstrikeversion. Men vet noen hvorfor GameSpy skriver \"Proxy or firewall detecded. your computers IP addresse is different than it´s external known IPaddresse\" Jeg har ihvertfal ikke firewall.

Viking