Avatar billede speedy2222 Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:10 Der er 11 kommentarer

Hvad syntes du?

Hej jeg ville høre:
hvad syntes du om http://www.bigbrother.subs.dk

giv venligst en karekter.
Avatar billede cautoo Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:16 #1
Kontakt virker ikk!!!

Designet er godt men den orange farve på forsiden: :-((( og hvis det ska line faneblade det hen over, er det den markerede der skal have samme farve som baggrunden ikke den man klikker på

Når du nu har lavet sådan en avanceret hjemmeside hvorfor så ikk selv lave chatten, debatforaet og søgesiden????

Faktisk en god side!!! 9-10 (jeg ville give det meget bedre hvis du selv lavede de ovennævnte sider)
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 14:18 #2
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:21 #3
Hvis du vil have en karakter for designet så for du 7 på trettenskalaen! Fjern alt der er under selve designet såsom pools osv det skaber et \"subnet\" indtryk! Du har vidst heller ikke fået lov til at bruge det bigbrother logo? Og officel er den vel på ingen måde da den officelle side er www.bigbrother.dk ! Der mangler noget i venstre side af designet det skaber et dårligt indtryk! Ellers en udemærket side!
Avatar billede cautoo Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:22 #4
gør evt. den orange farve mørkere, og få en der kan HTML til at kigge på koden sådan at der ikk er så meget spilkode
Avatar billede speedy2222 Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:23 #5
nej, ham der havde siden før mig gad ikke at have den mere så jeg overtog den så nu er den lidt anderledes som du nok kan se.
Ham den anden der havde siden før mig var lidt for dum. Han have en fanside selv om han syntes at bigbrother var det værste pis derfor overtog jeg siden. Jeg har lige nu indledt et samarbejde med min gode ven. Og jeg kan godt forstå dig PhunkyPopcorn jeg har også været irreteret på ham! han skider på det hele - men sådan er nogle mennesker jo nu og dag, og det kan ikke forbedres!
Avatar billede klatten Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:27 #6
Det er nok ca. 7. gang jeg ser et spm vedr en vurdering af den hjemmeside.
Hvornår stopper du?
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2001 - 14:36 #7
ved ikk hvad jeg skal tro på - for du er jo endnu en ny bruger så det virker meget suspekt... men jeg holder bare min kæft og holder øje i det stille.
Avatar billede fico Nybegynder
13. oktober 2001 - 14:54 #8
MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI !MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI !MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI ! MULTI !
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2001 - 01:31 #9
øhh, For alle de bruger der bare skimter siden,
Så lidt oppe i teksten stor der med fed, Reklame fri..

To centimeter længre nede er der en milliad banner.. Sys bar der er lidt tyndt, at du ik tænke på dem der bare skimter siden..
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:10 #10
Tja, det logo ville jeg nu engang fjerne.

Selvom speedy/Girly/alt-muligt-andet snyder skal hun ikke sagsøges af Metronome ! ! !

Det er jo derfor at sickbrother har ændret design !!! ( alt for fed side foresten)

Tja, og Nowoe har ret den er alt andet end reklamefri !!!!!

Dea_PG
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 08:26 #11
DAMN den side er \"overtaget\" af mange mennesker..

Desværre tror jeg ikke længere på en døjt der bliver sagt vedr. denne. Underligt nok hører vi aldrig noget fra de forrige ejere af siden. Jeg vælger at anmelde for snyd, og lade Admin bedømme hvad der skal ske....

Bare for at nævne nogle få:
http://www.eksperten.dk/spm/104800
http://www.eksperten.dk/spm/105172
http://www.eksperten.dk/spm/107075
http://www.eksperten.dk/spm/105464

NanoQ