Avatar billede x-zer0 Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:30 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Brian VS Tyson

Hey er der nogle der ved hvor man kan se kampen på nettet.. ?

Håber i kender et par steder..

Avatar billede madd Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:33 #1
Næh - men ved det koster *kun* 500,- at se det via TV
Avatar billede jimsim Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:34 #2
nej, men var der noget med den blev sendt på en kanal, Uno et eller andet?
Avatar billede wize Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:37 #3
Jeg har hørt at hvis man har parabol så kan man stille den til (tror jeg) 13 grader øst. og så kan man se den gratis på en eller anden italiaensk kanal...
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2001 - 13:39 #4
Du er nok nr. 10 der stiller det spørgsmål. Prøv og kig de andre spørgsmål igennem først ! ;)

Snowball
Avatar billede makse Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:39 #5
Avatar billede Dominix Novice
13. oktober 2001 - 13:41 #6
Nu er jeg ikke så skarp i italiensk .. Men er det en online \"kanal\" eller bare et program for tv\'et ??
Avatar billede snowball Novice
13. oktober 2001 - 13:42 #7
Bryant Nielsen !? *GG*

Snowball
Avatar billede makse Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:42 #8
Det er kanalen Italia1 der viser kampen. (Digitalt ukodet)
Avatar billede jamal_s Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:43 #9
2 arabisk kanaler vil ligge den på fjernsynet (Dubia Og MBC) !!

og jeg regner med at alle har  de kanaler, da jeg har dem og bor i århus !
Avatar billede Dominix Novice
13. oktober 2001 - 13:46 #10
Må hellere lige tune MBC ind til en engangsforestilling så :o)
Avatar billede x-zer0 Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:46 #11
Øhh jeg har MBC men jeg har ikke UNO X eller hvad den hedder. og den der selector er udsolgt.. og er i HELT SIKKER på at den bliver vist på MBC ?
Avatar billede kludedukken Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:48 #12
jamal_s > det er rigtigt at MBC sender den men den MBC vi/man kan modtage er en Europæisk version som IKKE sender den !
Derudover så jeg igår, at der skal være tale om en STOR (ca. 3m. i diameter) parabol for at signalet fra den \"rigtige\" MBC kan hentes.

Mht. til Dubai ved jeg ikke noget. - hvem/hvad er det ?
Avatar billede x-zer0 Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:52 #13
Der må sq da være bare 1 sted på nettet der viser det ! det kan vi alle regne ud men spørgsmålet er hhvor ?
Avatar billede lamina Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:13 #14
jeg har sagt det i en anden nyhedsgruppe:
du kan sagtens se kampen uden en parabol.
Køb en billet til 5000 kr....så kan du følge hele kampen tæt på. :-)godt nok er det mange penge for 7 minutter, du når sikkert ikke engang at registrere at de er startet, på den ande sidfe kan du sige til dine venner at du var der.
Nå, jeg må smutte. vi er nemlig 5 der har splejset om at se kampen på parabol ;-)
Avatar billede dumdum Nybegynder
13. oktober 2001 - 19:06 #15
Har du en digital parabol der kan indstilles på 13 grader øst, så kan du se den på Italia 1.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede jamal_s Nybegynder
13. oktober 2001 - 21:14 #16
se den på MBC kl. 10.15 min idag.. !!

normalt når de skal vise den på den anden mbc, så skrive de det ? men det har de ik !!
Avatar billede jamal_s Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:08 #17
Avatar billede prodic Mester
13. oktober 2001 - 23:11 #18
jamal_s->Hvor hulan ser du lige den kamp henne på det link???

Tvivler meget på at den er der...
Avatar billede lamina Nybegynder
14. oktober 2001 - 01:00 #19
LORTE KAMP
Avatar billede x-zer0 Nybegynder
01. november 2001 - 15:42 #20
tjahh fandt det selv efter lang tids søgen !