Avatar billede conan54 Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lovligt og programmer

Er det lovligt at bruge sine egne VHS/BETAMAX film og lægge dem på CD-Rom.

Og hvilke programmer skal anvendes?

Hvilket harware er nødvendigt?

Avatar billede techno_dk Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:09 #1
Ja det er lovligt, og du skal bruge et TV-Kort til ca. 500 kr kig her: http://www.edbpriser.dk/hardware/tv-kort-show.asp
Og programmerne skulle gerne følge med.
Avatar billede cablecat Nybegynder
14. oktober 2001 - 18:13 #2
søg for at kortet kan optage i fuld PAL & sterio
med en opløsning på 704x576 eller 720x576 eller 768x576

kort som WinTV der siger at de kan optage i 1280x1024 lyver! (eller mener noget andet)

jeg vil forslå \"ATI ATI TV-Wonder Retail\" til 614 kr.

prøv også programmet på www.virtualdub.net til at optage med.
Avatar billede outsider Nybegynder
07. november 2001 - 11:47 #3
Der er ikke nogen kort der kan optage i den førnævnte opløsning! Det må være skærm opløsningen! Det er jo næsten biograf størrelse!!!