13. oktober 2001 - 10:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Avanceret bannersystem

Gode forslag til et bannersystem jeg skal til at lave modtages gerne. I behøves ikke skrive noget source, men blot gode forslag til den mest optimale løsning, som skal kunne flg.:

Systemet er et bannerrotationssystem.
Rotationen foregår ved at hvert banner får X(eks. 500) antal visninger fordelt over Y(eks. 7) dage.
herefter skal de ikke vises mere. Der tilføjes løbende bannere hver dag. hvem har den fedeste udregning på det. Alt styres via MS SQL server 7.0

Det er meget vigtig at alt holdes så simpelt som muligt. altså ikke 1000 liniers programmering, eller 100 åbninger af databasen. Dette er kriterierne der giver pointsene.

(Hvis jeg ikke er vågen og holder øje med dette indlæg, så væk mig op på vb_Dev@hotmail.com;)

;)Pnp
13. oktober 2001 - 10:59 #1
Tilføjelse!

Det samme banner må IKKE vises 2 gange i træk.
13. oktober 2001 - 11:07 #3
>Nute:

Der er ingen af dem som opfylder mine kriterier.
Det er meget vigtigt at de kun får Y antal dage.

X antal visninger skal fordeles så de vises hver dag i Y dage...
Avatar billede akr21jb Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:07 #4
Admentor, kan hvad du søger. Værsågod :

http://www.aspcode.net/newaspcode/showfaq.php?fldAuto=1

13. oktober 2001 - 13:05 #5
>akr21jb:

ser lovende ud. jeg prøver at downloade og se om det er noget, selvom han ikke skriver noget i dokumentationen omkring mine specs...
13. oktober 2001 - 14:48 #6
>akr21jb...

DET HOLDeR SG
FEEEEDT du får dine point og de er velfortjente.......

;)PnP
13. oktober 2001 - 14:48 #7
>akr21jb...

DET HOLDeR SG
FEEEEDT du får dine point og de er velfortjente.......

;)PnP
Avatar billede akr21jb Nybegynder
13. oktober 2001 - 15:16 #8
Tak for det.
Bemærk dog at der er en lille fejl i config.

der står at følgende :

g_AdMentor_Demo = false \' If true then you can really update/add/delete stuff.

Det passer ikke, det er lige omvendt. Altså skal der stå False.
13. oktober 2001 - 15:25 #9
Jeps, har set det....

Dog er den meget img src baseret, men det skriver jeg sgu om i asp\'en

;)PnP