Avatar billede towercrew Nybegynder
13. oktober 2001 - 09:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fortrukne og startside

Hey... hvordan laver man så man kan adde ens side til brugeren start side og fortrukne uden hans tilladelse?
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:00 #1
Det kan man ikke
Avatar billede towercrew Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:11 #2
Jo man kan :)
Avatar billede otis Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:21 #3
jeg  lytter, hehe
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:25 #4
Det tror jeg ikke sådan bare lige man kan, men hvis man kan vil jeg da håbe at folk vil bruge det, da man intet får ud af at gøre det...Tvært imod får man brugere der bliver træt af siden.

/SpEeDy
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:28 #5
Det kan ikke lade sig gøre - Med mindre at \"brugerne\" har sat sikkerhedsniveauet til \"lav\".

Du skal heller ikke pille ved den slags. Folk bliver megasure.
Avatar billede towercrew Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:35 #6
hmm Ok så hvis der er nogen der interreseret i de 30 point svar mig på dette:

hvordan laver man et link som brugeren kan bruge til at tilføje til startside?

Hvordan printer man brugerens ip via php ?
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:36 #7
php

<?
  echo $REMOTE_HOST;
?>
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:40 #8
Foretrukne:

<A href=\"#\" onClick=\"window.external.AddFavorite(top.location.href, document.title);\">Add</A>

/SpEeDy
Avatar billede towercrew Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:41 #9
Jeg skrev startside :)
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:42 #10
php
ups, mindre fejl :)
<?
  echo $REMOTE_ADDR;
?>
Avatar billede speedy Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:44 #11
Okay, startside:

<A HREF=\"#\" onClick=\"this.style.behavior=\'url(#default#homepage)\'; this.setHomePage(\'http://www.din-side.dk\');\">klik</A>