Avatar billede buttcher Nybegynder
13. oktober 2001 - 01:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Administrator del til HP

Jeg har brug for en Admin, lavet helst i PHP, hvor man kan logge ind og så rette i forskellige tabeller, bare ved at skrive i nogle felter og trykke ok...! Er der nogen der kan hjælpe mig, evt på ICQ, eller bare her :) UNI: 75266648 eller jbu@c.dk
Altså
Det jeg skal bruge er en ting, hvor man kan logge ind og rette i html sider og to tabeller på en .php side, en form for WYSIWYG editor... Uden at man ska benytte en ftp og sidde og rette i HTML\'en...!
Avatar billede madizone Nybegynder
13. oktober 2001 - 01:06 #1
Avatar billede buttcher Nybegynder
13. oktober 2001 - 01:21 #2
Det er noget jeg laver for min mor, så det er ikke noget jeg kan/ska tjene penge på, og har derfor heller ikke lyst til selv at smide penge i det... men jeg håbede at der var nogle venlige sjæle i nærheden...!?!
Avatar billede coderdk Praktikant
13. oktober 2001 - 03:24 #3
\"rette i html sider og to tabeller på en .php side\"

Hvorfor hulen skal i rette i en tabel? Jeg går ud fra at du mener en tabel i en database - hvilken database er der tale om?
Avatar billede buttcher Nybegynder
13. oktober 2001 - 04:01 #4
Niks, det er en tabel på en HTML side, hvor der ligger knapper i, dvs så man kan lave knapperne om...! Kontakt mig på ICQ hvis du kan hjælpe mig!!! så ville jeg bli meget glad!
Avatar billede parazite Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:33 #5
Jeg kommer hjem engang i aften, og der kan jeg godt prøve at hjælpe dig.
Find mit UIN på mit minisite, og skriv når du ser mig komme online.
Avatar billede buttcher Nybegynder
12. november 2001 - 17:39 #6
Parazite, kontakt mig når du vil ha dine point =)