Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:20 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

CS

Hva faen betyder: Could not obtain won.....

Og hvordan løser jeg det??

Jeg har installeret version 1.3
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:22 #1
Meddelsen kommer når jeg prøver at logge ind på en server på nettet. Jeg har først lige installeret CS, men har aldrig tidligere haft problemet.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:23 #2
Vil tro´ at det er noget med dit serial number. Ellers er won nede?

-Jonas
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 23:23 #3
det betyder at den ikke kunne checke dit wonid .. der er muligvis nogen problemer med at forbinde til won serveren eller så er din cd key ikke rigtig .. eller banned
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:25 #4
Den plejer sq da at virke :(
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:30 #5
Hvis det ikke er en original så kan det sagtens fucke op selvom at det plejer at virke!

-Jonas
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:32 #6
Hmm.....
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:35 #7
Den skriver også:

The server required that you be validadet through WON.Net
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:35 #8
Køb dog det originale! Tænk på hvor meget du har spillet og vil komme til at spille i fremtiden! Det er en god inverstering! Så er der aldrig de skide problemer!

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:35 #9
Så er det på grund af det!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:36 #10
Du har jo heller ikke krav på support når det ikke er originalt!
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:36 #11
Og hvad betydet det?? Det har jeg da aldrig gjort før!!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:38 #12
Det betyder:

Serveren kræver at du bliver valideret af/gennem WON.net
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:38 #13
Nej, men lad mig gætte. Samtlige af dine programmer er ulovlige?? For hvem har råd til at bruge flere tusinde på bl.a. Windows?
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:39 #14
Men det har den jo aldrig gjort før freelancer!!!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:41 #15
Andersberg > Jeg mente det ikke ondt. Jeg mente bare at jeg/vi ikke rigtigt kunne gøre noget når det ikkke er originalt. Og nej mine programmer er ikke piratkopier. Windows fulgte med computeren og ellers bruger jeg de penge jeg tjener på at lave grafik/websites !
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:42 #16
Ok, men den har jo aldrig skrevet det før?? Mystisk!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:46 #17
Evt. fordi at en anden har taget det samme nummer i brug eller fordi at de har fundet ud af at det ikke er originalt og så har de banned dig!
Avatar billede andersberg Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:48 #18
jeg har lige installeret spille på min bærbare. Det er på den den gør det. Og jeg ha rprøvet med forskellige CD keys.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:54 #19
Counterstrike / Halftlife er efterhånden så godt sikret at man skal være mere end bare god til computer før at man kan fucke det op! Du kan ligeså godt indse det ! Køb det originale hvis du vil have det til at virke!

-Jonas
Avatar billede andersberg Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:36 #20
Har løst det!! He he.....
Avatar billede taishi Nybegynder
04. november 2001 - 00:36 #21
Tør man spørge hvordan du gjorde... da jeg har samme problem.
Avatar billede andersberg Nybegynder
04. november 2001 - 15:52 #22
Jeg ventede bare et stykke tid.......!! Ret mystisk!!!! Og så lige pludselig virkede det!!!