Avatar billede cremer Nybegynder
22. februar 2000 - 20:33 Der er 7 kommentarer

den virker ikke

når jeg vil køre dataconverter kommer der dll fejl og når jeg går ind i icq kommer der runtime eror????????????
Avatar billede exposure Nybegynder
22. februar 2000 - 22:42 #1
Har du prøvet at geninstaller???
Avatar billede t-man Nybegynder
22. februar 2000 - 23:04 #2
har du kørt nogle pacth på ICQ??? (jeg fik samme besked da jeg installede en MultiICQ patch)
Avatar billede cremer Nybegynder
23. februar 2000 - 09:35 #3
det virker ikke det har jeg prøvet 1000
00 gange
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2000 - 04:35 #4
har du linux da for så kan du ikke så skal du ind på http://www.linux.com
Avatar billede kjalle Nybegynder
04. maj 2000 - 16:26 #5
Fjern alt fra den gamle installation brug evt. en reg-renser ..... tag backup af din DB folder og geninstaller ICQ prøv evt. 2000 versionen

//Kjalle :o)
Avatar billede breum Nybegynder
02. juni 2000 - 22:07 #6
Hvilken dll fejl får du?
Prøv af en ven at få en kopi af den dll-fil der melder fejl, og kom den i den mappe hvor vennen har den (typisk: c:/windows/system)
Avatar billede dana Nybegynder
01. september 2000 - 21:46 #7
Nu skriver du ikke noget om hvad det er for et styresystem du bruger, men prøv at downloade ICQ igen, for at være sikker på at du har alle filer med. Prøv at downloade ICQ2000a og sørg for at der ikke kører andre programmer, mens du installerer programmet.
Det plejer at være det der ødelægger bl.a. dll filerne, hvis der kører andre programmer i baggrunden, mens du installerer ICQ. Det eneste der må være \"åbent\" er din internet adgang.

Held og lykke med det! :)

PS. Hvis du har Windows NT er der noget helt specielt omkring admin rettigheder som du skal tage hensyn til!

Dana