Avatar billede azeemoh Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Video in på ASUS V6800

Hej

Jeg har et ASUS V6800 Deluxe-kort, og indtil nu har jeg nu ikke haft bruge for de fine tv-out, VR briller osv, men nu skulle jeg prøve at få noget video over fra en videokamera (et digitalt Canon MV 20i), og har prøvet med både S-VHS og med den alm. AV out udgang at få signalet over på computeren, men uden held (har prøvet med ASUS LIVE og tilhørende drivere som det foreskrives) - og i øvrigt også fra Premiere 6.0 men også uden helt - den kan ikke få forbindelse til kameraet  - Nogle gode forslag til andre programmer, noeget der skal aktiveres o.s.v  ?
Jeg kører Win2000.
Avatar billede dgj Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:20 #1
Den skal i IN-stikket
Avatar billede azeemoh Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:50 #2
Tja, men det har jeg også gjort - \"har prøvet med både S-VHS og med den alm. AV out udgang \" refererer til Videokameraet
Avatar billede dgj Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:09 #3
Skal du
Fra computer til camera
Camera til computer.
Avatar billede azeemoh Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:14 #4
camera til computer
Avatar billede azeemoh Nybegynder
13. oktober 2001 - 19:16 #5
så lukker vi den igen.