Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan man ?

Køre lotus notes på en maskine der ikke kører op i mod en domino server ....
Altså jeg har en email adr. hos teldk og vil gerne bruge den i min notes, jeg har ingen domino server at connecte til, så jeg vil køre den som stand alone- kan det lade sig gøre ?

-Kjalle !
Avatar billede lekruse Nybegynder
12. oktober 2001 - 20:43 #1
Ja det kan godt lade sig gøre. Jeg formoder du kører ver. 5.0.x ? I så fald er det nemmest at sætte det op under installationen, hvor notes selv spørger om opsætningen. Du kan også læse news i notes.
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:13 #2
Jeg har både prøvet med en 5.0.7 og en rnext version .... og jeg har lagt mærke til at man under installationen kan vælge at man ikke skal connecte til domino, men det gør vi på mit arb. så det her er lidt nyt uden .... når jeg vil gå ind i mail siger den \'the docLink database cannot be located\' :o(
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:14 #3
har sat point for svar til det dobbelte - håber du kan hjælpe then *S*
Avatar billede lekruse Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:22 #4
Når du installerer den, _skal_ du vælge at _ikke_ connecte til en domino server, men kører vidre (det kan godt være det er på samme side, kan ikke lige huske det da jeg ikke har en notes version her, kun på arbejde). Du bliver så spurgt på en af de næste sider om du vil connecte til internet, og her skal du sige ja, og så går resten af sig selv - næste ;-)
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:33 #5
been there - done that - not working :o(
Avatar billede lekruse Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:39 #6
Det skal virke, du må gøre et eller andet forkert ;-) Har du prøvet at afinstallere, og starte helt forfra ? Når du har afinstalleret så husk at fjerne mappen lotus og dens undermapper.
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:43 #7
det har jeg ..... men lige meget hvad får jeg fejlen \'\'the docLink database cannot be located\'
Avatar billede lekruse Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:06 #8
okay, nederst i højre hjørne, hvad står der der ? office (kontor), hvis det er tilfældet, prøv og klik på den og vælg internet istedet.
Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:20 #9
ved ikke helt hvad det var der gjorde at det virker nu ... men det virker :o)

thnx
Avatar billede lekruse Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:49 #10
Det er afhængigt af hvad der er valgt dernede i højre hjørne, det forskellige konfigurationer der anvendes, afhængigt af om du er tilsluttet via lan, telefon, bærbar osv.

Avatar billede kjalle Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:11 #11
bare irriterende med den der replicator ... den burde sende og modtage af sig selv ... ØV