Avatar billede bluepage Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opdater automatisk

jeg er et problem med IE nor fx. jeg fåer en mail fra eksperten.dk om at der er kommet svar på et at mine spørgesmål og jeg trykker på linket(eller hvis jeg bare går der ind normalt) så er der ikke kommet nye svar jeg skal først trykke opdater
Avatar billede msj33 Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:41 #1
Du kan bare trykke F5 på siden. Så bliver siden opdateret
Avatar billede bluepage Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:57 #2
jo men jeg vil hvave så jeg ikke skal gøre det

på nogle sider kommer man til forsiden når man opdatere og vis man går til siden hvor man opdaterede får er den ikke blevet opdateret og det er mega tralst
Avatar billede flyver23 Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:00 #3
Gå ind i funktioner, internetindstillinger, generelt, midlertidige internetfiler, instillinger. Sæt kryds i automatisk søgning efter nye / opdaterede versioner af siderne.
Avatar billede bluepage Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:03 #4
tak flyver23