Avatar billede LNG.DK Novice
12. oktober 2001 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script til at udskrive liggende

Hej

Jeg har lavet en lille formular det henter diverse data fra andre databaser i min Notes.

Nu mangler jeg bare et script der kan overføldiggøre udskrifts punktet, at man skal ind og definerer at man vil udskrive liggende, så man istedet bare  skal sige ok til at udskrive, og derefter/eller inden har scriptet defineret at formularen skal udskrives liggende.

Håber i har gode ideer eller løsninger.

/Diggs
Avatar billede roenving Novice
12. oktober 2001 - 16:43 #1
Notes sucks ang. print og printer-styring, så desværre ... ;·[

I know, this doesn\'t help ...
jes
Avatar billede crohde Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:59 #2
Du er nok nødt til at kalde en Windows dll for at gøre dette (forudsat du bruger windows, naturligvis).

Der ligger sikkert noget kode og roder på notes.net et sted. Ellers har jeg noget liggende, mend et har et par år på bagen, så jeg ved ikke om det virker med de nyere udgaver af win.
Avatar billede LNG.DK Novice
15. oktober 2001 - 20:41 #3
crohde er det noget du gider at maile til mig ?

diggs@worldonline.dk
Avatar billede LNG.DK Novice
29. oktober 2001 - 23:26 #4
Lukker spg.