Avatar billede martinh Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Point 0-10,,,,,,,,, Check den, og giv den point

http://www.eye4u.com/
Avatar billede nikolan Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:24 #1
tumpe
Avatar billede parazite Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:26 #2
Jeg tror du har misforstået noget - VI tjekker - DU giver point.
Avatar billede nikolan Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:27 #3
jeg tror også du du har misforstået det.
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. oktober 2001 - 15:27 #4
hehe
Avatar billede martinh Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:29 #5
okay er det sådan man behandler andrer her, var?
Avatar billede nikolan Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:30 #6
nu ikke så tungt, bare du tager dig sammen med det bundkort(lejlighed)
Avatar billede martinh Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:31 #7
det var bare for at udvie jeres horisont
Avatar billede parazite Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:38 #8
Jeg kan fint selv udvide min horisont; og husk lige, at hver eneste gang du opretter et spørgsmål sendes flere tusinde mails ud til flere tusinde modtagere - er det så vigtigt at udvide ALLES horisont?
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. oktober 2001 - 16:04 #9
Den er MEGET proffigt lavet.
Loader trinvist så der ikke kommer de sædvanlige uendelige ventetider
Sørger for at musepointeren skifter korrekt mellem hand og pil på mouseover og omouseout.

Men den lider så også af den samme fejl som de fleste andre flash-sider:
  H V O R F O R  er det ønskværdigt.

Jeg synes bare det er irriterende at alting flyver frem og tilbage hee tiden så man bliver distraheret fra fx den tekst man prøver at læse?

Eller at man skal venter ved mouseover på hovedsiden på at cirklerne skal rekonfigurere sig til en ny konstellation der ikke fortæller spor mere end den de var i før.

Det er flot at du kan. Ligesom det er flot at der en en fyr i Amerika der kunne spise 14 Pizzaer iløbet af eet måltid.

Men medmindre du bruger det til at sige noget, kan jeg ikke rigtig se formålet.

mvh JakobA
Avatar billede espectro Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:21 #10
Den side er gammel.

Kan huske jeg så den for nogle år siden.

Tror godt de fleste herinde ved hvad flash kan bruges til når det bliver brugt ordentligt.
Avatar billede martinh Nybegynder
16. oktober 2001 - 07:08 #11
okay godt