Avatar billede 2-maz Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

UNDERLIGT problem med win 98 SE

Hej

jeg har et meget meget meget underligt problem, min pc vil ikke lukke, når jeg går ind i start menuen og trykker på luk computeren så genstarter den istedet for at lukke ned.... hvad er der galt....?????

Avatar billede bastian1989 Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:00 #1
Er du sikker på at \"radio-knappen\" ikke står på genstart computeren?
Avatar billede cgleerup Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:00 #2
Du siger at den genstarter, hmmf! Problemet med en computer der ikke selv vil lukke, er mere almindeligt - jeg tror mit forslag må være at geninstalere windows, evt. opdatere det!
Avatar billede jake_6 Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:19 #4
kør regedit og søg efter
PowerDownAfterShutDown .. Her er en værdi.. Enten 1 eller 0 (ka\' ikk\' lige huske det). Ret værdien til det modsatte (Står der 1, ret det til 0 og omvendt)..
Avatar billede jim_t Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:13 #5
Gå ind i start menuen, vælg kør og skriv regedit. Der søger du efter PowerDownAfterShutDown og værdien skal der være 1. God fornøjelse!
Avatar billede 2-maz Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:38 #6
Klatten---> Svar lige så du kan få pointne for dit svar er det eneste der virker..

Jim_t og Jake_6--> når jeg søger i registreings databasen finder den ikke den streng så pointene går til Klatten...
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:40 #7
Så siger jeg tak på forhånd!