Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:48 Der er 10 kommentarer

Delening af internet

Hey jeg har adsl igennem en cisco 677

Mit spørgsmål er så!

jeg har så window2k.. Og jeg mener og have hørt det kan håndtage 2 netkort ?

Kan jeg sætte 2 netkort i også routeren ind i det ene

også slutte mig sammen med en ven via det andet, også via et program eller lign så kan han gå på nettet via mig?
(Har desværre kun 1 point at tilbyde pga totenslager\'s tyveri af mine andre 300)
Avatar billede j.robert Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:49 #1
Ja
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:51 #2
Ok kunne du uddybe det lidt ? Evt om der er nogen ting man skal tage højde for og sådan?

Og hvordan *G*
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:52 #3
(Har desværre kun 1 point at tilbyde pga totenslager\'s tyveri af mine andre 300)  <-- Hvorfor har du så ikke brokket dig til admin ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:56 #4
vladimirr  > Ohh belive me... det har jeg også

Desværre arbejder admin ikke så hurtigt, pga han også har en masse andet og lave
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:06 #5
Anybody can help me??

Skal lige hører lidt mere om hvordan det skal sættes op
Avatar billede j.robert Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:09 #6
Sæt to netkort i.
Tilslut din router til den ene nic og dit LAN(hub,switch,PC) til det andet.

Opsæt din nic til internet/router med oplysninger fra ISP. - Lav så en Internet connection sharing (på samme nic).

Dit andet nic i samme PC vil automatisk få tildelt en IP adresse.

Andre PC\'er skal bare sættes til at modtage IP automatisk.
Avatar billede medieburner Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:25 #7
du tar bare en hub/switch sætter stikket fra routern til uplink porten i hubben/switchen og ud til begge pc´er ¨husk de skal automatisk finde ip adresser dete er den nemmeste måde at gøre det på, og det køre hos mig med samme router
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:30 #8
Jamen nu har jeg hverken hub eller switch!
Avatar billede medieburner Nybegynder
12. oktober 2001 - 16:54 #9
så må du købe en de kan fås for 400,- det er en nem løsning
Avatar billede medieburner Nybegynder
12. oktober 2001 - 16:55 #10
prøv at ringe til dem her på denne hjemmeside der har jeg købt min www.morgen.dk