Avatar billede johnc Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:46 Der er 2 løsninger

Netexpress og Win2000

Jeg vil høre om nogle har prøvet at opgradere fra win98 til win2000 samtidig med at de har haft en TDC Netexpress ADSL forbindelse - jeg prøvede tidligere med WINDOWS ME - men det gik helt galt... Så jeg tør ikke opgradere før jeg er sikker på det ikke ødelægger min ADSL forbindelse ?
Avatar billede cholm Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:50 #1
Det har jeg prøvet for ca. 1,5 mdr. siden. Jeg gik bare ind og genindstallerede TCP/IP protollerne igen.

/cholm
Avatar billede arlu Nybegynder
12. oktober 2001 - 14:51 #2
Du kan roligt opgraderer, da W2k er meget bedre til at finde din hardware, og indstallerer driver til samme.