Avatar billede -bmc- Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:39 Der er 1 kommentar

Citrix NFuse 1.6 og NDS authentication

Hej kloge hoveder :)

Ifølge Citrix understøtter deres nye NFuse 1.6 NDS authentication, men de skriver intet om hvorvidt det kun kan fungere med Citrix Metaframe XP eller ej.
Jeg kunne godt tænke mig at vide om det kan lade sig gøre at få NDS authentication til at virke med Citrix Metaframe V1.8fr1 servere der kører på en w2k-sp2 platform, for så slipper vores brugere for først at logge ind i ADS og derefter i NDS når de starter et program op via NFuse

Mvh.

Anders
Avatar billede simonvalter Praktikant
30. oktober 2001 - 11:45 #1
damn bmc det er der ikke nogen der har styr på ser det ud til ;)