Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:20 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Point til klatten og hardon

Her er jeres point som tak for hjælpen i :
http://www.eksperten.dk/spm/119557

Beklager det ikke er mere, men snyderen totenslager syntes han skulle have alle 300 point for et forkert svar!
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:28 #1
345gg >

Takker men så står du jo igen uden noget som helst.
Jeg har læst lidt i de spm. der er lavet vedr. dine mistede 300 point, hvor du i http://www.eksperten.dk/spm/119914 skriver at eksperten=børnehave. Det er det også nogle gange fordi, der er enkelte useriøse brugere.
Oftest er eksperten dog et kanon sted, hvor man kan få hjælp til ALT vedr pc\'er/programmering/internet osv.

Jeg synes du skal beholde de point du har, og brug dem til noget nyttigt! Jeg håber hardon vil give mig ret, så du kan beholde dem alle.

Svar selv på dette spm og tryk på accepter.
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:43 #2
Mange tak.. Men jeg vil ikke beholde dem!

Disse point SKAL deles ud til jer, eftersom i har hjulpet mig, derfor skal i også have dem!
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:17 #3
klatten og hardon > Så er der 105 point til jer hver.. Hvis i lige gider og oprette et svar
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:25 #4
345gg>
Jeg vil sgu hellere afslå og desuden donere 100 point som nanoq og geek har gjort. Synes du skulle bruge dem, når du igen har et spm./ en opgave der skal løses.

nanoq & geek> mener I ikke, at det er iorden at 345gg beholder de point?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:46 #5
Jeg mener det er helt ok. Det er jo op til dig og hardon om i vil have dem. Hvis ikke, er 345gg den rette ejermand :)
Avatar billede hardon Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:25 #6
jamen takker rigtigt hjertelig mange gange håber du har fået det du ville og kan bruge det ozz *SS*
Avatar billede hardon Nybegynder
12. oktober 2001 - 15:27 #7
hov havde ikk lige læst det hele men jeg er nu ozz ny herinde og har faktisk ikk selv for mange point såå jeg ville da gerne hjælpe for den skilling ;-) ..... o O (håber da ikk nogle for ondt i r... af det )
Avatar billede 345gg Nybegynder
13. oktober 2001 - 08:28 #8
Ok!

Klatten > Så må du love mig at du siger til hvis du vil have dem senere ?

Geek! > Hvis du ikke er helt tilfreds med at klatten ikke ville have dem så sig til og jeg giver dem tilbage!
Avatar billede 345gg Nybegynder
13. oktober 2001 - 08:29 #9
hardon > Det er helt ok! Tak for hjælpen!