Avatar billede aa5000 Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:46 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Rensning af Athlon

Jeg klokkede lidt i det da jeg første gang skulle have kølepasta på min Athlon og kom alt for meget på. Jeg fik det meste af det af med en tør klud, men der sidder stadigvæk noget fast. Er der nogen der har forslag til noget der kan tage det væk?? - selvfølgelig uden at smadre processoren :-)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:50 #1
hmm hvorfor vil´du ha det af da??
Avatar billede steven_a Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:50 #2
Prøv en indiansk renselses ceremoni.
Bare en side bemærkning.

Lytter
Avatar billede aa5000 Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:51 #3
jeg har hørt at for meget kølepasta har omvendt effekt og min CPU er lidt for varm så jeg tænkte det kunne hjælpe at tage det hele af og putte nyt på i rette mængde
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:56 #4
Prøv med sprit ! - Det har jeg brugt før uden at gøre skade.
Men brug kun en smule, og bryg det sammen med evt. vatpinde.
Avatar billede makse Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:01 #5
I mangel på bedre, så brug Vodka. Det har man vel altid. :)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:02 #6
Godt nok holder jeg meget af min computer ! - Men min vodka får den IKKE del i !! :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:47 #7
Du behøver ikke at fjerne det der sidder i revnerne, brug et barberblad, kom en smule pasta på bladet og brug den på samme måde som når man spartler.
Jo tyndere lag, jo bedre er virkningen!
Kølepasta i sig selv køler ikke, men skal blot udjævne forskellen mellem de 2 overflader så varmen kan overføres hurtigt til køleribberne og føres væk af blæseren!
Avatar billede retaxes Nybegynder
23. oktober 2001 - 18:48 #8
Takker for pointene ;o)

makse> Det er da synd at spilde Vodka på sådan noget ;o)

www.fotx.net/retaxes