Avatar billede espectro Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes i om min side?

Hej, dav, halløjsa, og hej du! til jer Køenhavnere,

Hvad synes i om min side (den har været her før, men nu har jeg altså ændret en del).

Her er linket:

http://www.dyrk.dk
Avatar billede martinh Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:43 #1
kunne godt have flash knapper men ellers god
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:54 #2
Der er ved at være ret meget stil over det :)

Men jeg savner stadig en forklaring på det der slogan \"stedet hvor der høstes\", (eller er det bar en reference til at du er lidt landlig (\'jer københavnere\')).

Til gengæld fortæller du så at du har lavet siden med programmet Dreamweawer. Nå.

\'annerne\' ?  annoncerne måske ?

under \"andet\" rubrikken står der POLL med røde bogstaver. noget der kommer?

Hvorfor er det ønskværdigt at links ser ud præcis som teksten rundtom så man skal lede for at finde dem?

Jeg har spurgt om det mange gang før. Vil du ikke nok vær ham/hende der er undtagelsen og svar på det spørgsmål. Det må da være en grund til at så mange webmagere på den måde prøver at undgå at nogen kikker på deres undersider.

Lidt mere margin i hovedfeltet ville nok være godt.

god side.

mvh JakobS
Avatar billede repsac Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:57 #3
Den virker meget mastant med de enlige grå farver. Ikke særligt opmuntrende eller sælgende, nærmest modsat.
Måske var den røde farve som baggrund til overskrifterne et forsøg på at bryde de kedelige grå farver, men der er altså ikke lykkedes særligt godt.
Forsøg dig med nogle flere og mere friske farver.

Linket til \"Film\" under \"Files\" er dødt.
\"Musik/Film\"-linket under \"Indhold\" er lige så dødt.
Alle links under \"Comm.\" er døde, undtagen \"SMS\".
Under \"Info\" er både \"Reporter?\" (det hedder en rapport) og \"Staff\" døde.
Alt under \"Andet\" er dødt.

Ellers synes jeg at siden mangler en afslutning i bunden. Det er ligesom den dør ud i al den grå farve ... Jeg har ikke rigtig nogen god ide, men det ser mig en smule \"tamt\" ud ...

Grafikken er for så vidt fin og ganske udemærket, men gråt ... kedeligt gråt og ensformigt gråt. Baggrunden i dine \"menu\'er\" passer ligesom ikke rigtig ind i sammenhængen. De er for \"skarpe\" - prøv at lave noget \"blur\"/\"fade\"-agtigt så de bliver mere udtværede ...

Ud over det så mener jeg at opbygningen er som ca. 90% af de sites der findes på nettet. Prøv at lave noget afvekslende som besøgende ligger mærke til, ikke noget stort, men evt. bare en rigtig smart detalje. Jeg ved godt at alle ikke kan få geniale ideer omkring hvordan en side skal bygges op, men det vil - tror jeg - få mange flere besøgende til at smutte forbi anden gang i stedet for kun at besøge en side én gang ...

Det er somend _min_ uforbeholdne mening.

/Casper
Avatar billede espectro Nybegynder
11. oktober 2001 - 19:21 #4
Tak for jeres kommentarer.
Først vil jeg lige sige at siden først kom op i går. Og som man kan se på de nyheder jeg har lavet, er det kun nogle få af funktionerne som virker.

Resten vil komme, og det hele skulle gerne være oppe på mandag.

Jeg vil prøve at lave en lur, og i kan se resultatet om ca. 5 minutter.

mht. den grå farve, er fordi jeg gerne vil lave siden lidt stilfuld, med få farver. Den røde er sat ind for at få lidt farvespil, og fordi jeg synes rød og grå passer godt sammen.
Avatar billede empty2 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:08 #5
Heysa, for det første vil jeg lige snakke om farverne, de grå farver ja man kan sige at de er lidt kedelige eler sørgelige. Man går ned når man ser på din side......
Skal måske også være flere nyheder men de kommer nok :-).........
De overskrift er fed synes jeg den er sådan at man kan tænke over den, der kan være flere betydninger på den, defor synes jeg at den er sej.....
Måske også nogle flere billeder, det første man kigger på når man kommer ind på siden er jo billeder det gør de fleste i hvert fald.....
Derfor flere billeder behøves ikkle at være megastore så det går langsomer med at loade, men bare nogle man kan få øje på og kigge lidt på....

Eller er det en fed side.....

Håber det kunne hjælpe.......
Avatar billede espectro Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:31 #6
10 point til alle...