Avatar billede blaatand Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Navigation Bar, i Java? som Tv2.DK

jeg står og skal bruge et script, og det er vel lavet i java vil jeg tro. Jeg har søgt mange steder på nettet, men har ikke kunne finde noget.

Navigationsbaren skal være ligesom på http://tv2.dk/ (ret meget lignende)
Hvem tør tjene 300 point på at skaffe mig sådan en nav bar?
Avatar billede mains Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:45 #1
Hejsa,

Man skriver ikke scripts i java, det du søger skal du nok finde i en anden kategori, prøv noget med JavaScript/DHTML. Java og JavaScript er 2 meget forskellige ting, den bar du ser på TV2\'s side, ville ikke umiddelbart kunne implementeres i Java.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:47 #2
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:48 #3
Der kan du finde en masse.
Se fx under coolmenu\'s
Avatar billede mipe1 Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:49 #4
du kan jo gå ind på tv2\'s hjemmeside og se kildekoden for siden, dervil du måske kunne finde inspiration til at lave din egen menu
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
11. oktober 2001 - 18:51 #5
Det er for besværlig! Se www.bratta.com
Det er meget nemmere!
Avatar billede blaatand Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:37 #6
Ok, jeg kigger lige på det! Kommer tilbage med svar... ;)
Avatar billede blaatand Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:21 #7
Du styrer det der... den menu er fed, og jeg har hentet den ned nu! ;)
http://www.uo-dan.subnet.dk/skole/withframes/ hvis du vil se det som det skal bruges =)
Avatar billede zaditor Nybegynder
30. maj 2002 - 22:42 #8
m-koldsgaard... Du burde sgu som en ordentlig bruger af E, give blaatand, nogle point tilbage, nu når det var så nemt et spm.... Og så uden den helt store prestation...

Du burde i hvert fald gi' ham 200 point tilbage...