Avatar billede morteeni Nybegynder
22. februar 2000 - 00:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bærbar

Jeg har en IBM PS/2note N51sx også ville jeg høre om der var nogen der kendte til sådan en !! Hvad slags ram der skal i !! Det eneste jeg ved er at det er 72 pin ram blok der er !!
Avatar billede preuss Nybegynder
22. februar 2000 - 13:55 #1
Jeg ville anbefale dig at kontakte IBM, eller en IBM forhandler....men jeg mener det er 72 pin ram blokke med 100 Hz...
Avatar billede dar Nybegynder
22. februar 2000 - 14:19 #2
morteni & preuss>> Mener i ikke 172?
Avatar billede preuss Nybegynder
22. februar 2000 - 14:30 #3
ups......tak for rettelsen....jeg så bare morteni havde skrevet 72, og kom til at skrive 72 i farten...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
22. februar 2000 - 16:46 #4
hvad fanden er 172 pins ram?!?!?!?!

altså 72 pins kender jeg, og så er der 168 pins, men 172???
Avatar billede dar Nybegynder
22. februar 2000 - 17:13 #5
Hold da kæft hvor det kører! Du siger noget! Tak. hehehehe :-O
Avatar billede jtt Nybegynder
22. februar 2000 - 20:33 #6
Jeg har nogle MB til at ligge, hvis det har int. Det er 72 pins !!

mvh

Jan
Avatar billede morteeni Nybegynder
23. februar 2000 - 09:09 #7
er det ikke edo ram ??? for hvis det er det så har jeg prøvet det !!!! og det virkede ikke bærbaren kunne ikke genkende rammene !!!
Avatar billede jtt Nybegynder
23. februar 2000 - 20:26 #8
Det er ikke EDO ram. Det er en ældre type hvor blokken vist nok er på 2 MB.

mvh

JTT
Avatar billede morteeni Nybegynder
23. februar 2000 - 22:04 #9
ok !!!!
Avatar billede cybermike Nybegynder
27. april 2000 - 11:32 #10
Du kan købe helt op til 8 mb ram til den. Det er noget specielt IBM ram som man køber for dyre penge.

Jeg har også en PS/2 note N51 SX, som jeg har forsøgt at få noget ud af. Jeg kunne godt tænke mig at høre om du ved noget mere om den en jeg gør, har du f.eks. batterimåler/manualler el lign.

Ved du noget om hvor man kan købe nye batterier til den og hvad de koster.
Jeg arvede min af skolen , jeg redede den fra skraldespanden. Så jeg fik ikke andet end den bærbare og en omformer.
Avatar billede morteeni Nybegynder
27. april 2000 - 14:15 #11
jeg har heller ikke andet end det !!!

Men jeg har hørt at man skulle kunne få den slags batterier et sted på inet, men hvor ved jeg ikke !!!