Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
21. februar 2000 - 22:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Min computer kan ikke reboote - svar haster

Min computer har haft et totalt sammenbrud og jeg har derfor formateret den. Nu er problemet bare at computeren ikke vil reboote. Jeg har fået installeret windows og det kører fint, bortset fra ovennævnte. Hvad gør jeg??
Avatar billede fragment Nybegynder
21. februar 2000 - 22:41 #1
Jeg gætter på at du har Windows 98SE så gå ind på http://windowsupdate.microsoft.com og hent Win98 Nedlukningselement. Det skulle virke.
Avatar billede karl_fritjof Nybegynder
21. februar 2000 - 22:58 #2
Jeg kan ikke finde det
Avatar billede fragment Nybegynder
22. februar 2000 - 00:01 #3
På siden klikker du på "Opdateringer"
Når listen over opdateringer kommer skulle der gerne være en der hed noget ala det jeg skrev.
Avatar billede makeme Nybegynder
24. februar 2000 - 13:32 #4
Start din maskine op i safe mode, lad den kører helt færdig. Luk så ned og prøv at starte op i normal mode.

Hvis det ikke hjælper skal du kører scandisk med reg repair. (filer er korrupte). Hvis det ikke hjælper så specificér lige hvad du gør.
Avatar billede kone Nybegynder
28. februar 2000 - 01:35 #5
du kan prøve og køre en fuldstændig scandisk med automatisk udbedring af fejl.hvis dette ikke hjælper kan du prøve og kontrol program til systemfiler
og mærke af ved kontrollere for slettede filer.
hvis du har netkort kan det være at du skulle prøve og tage det ud og starte din pc
og så køre kontrolprogram til registreingsdatabasen igen det virkede for mig. der var en fejl under insatll
af driver til kortet.
Avatar billede kone Nybegynder
28. februar 2000 - 01:38 #6
ps hvad er det for et bundkort og hvilken vers af win er det