Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:47 Der er 11 kommentarer

Slet mig jeg venter

LOOOOOOOOOOL HAHAHAHAH HEEHEHEHEHE, jeg er stadig ikke blevet slettet http://www.eksperten.dk/spm/119517
Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:49 #1
Slet mig nu jeg venter
Avatar billede ulrich Novice
11. oktober 2001 - 13:49 #2
klap klap for de \"voksne\" mennesker..
Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:51 #3
klap klap for de \"umodne\" mennesker..
Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:52 #4
Var det falske trusler eller sover jerres ADMIN?
Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:53 #5
Jeres
Avatar billede 3brugere Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:59 #6
Op lille ADMIN op lille ADMIN op og til eksperten, nej 3brugere nej 3brugere åhh jeg er en usel admin - HAAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAA
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:05 #7
Håber seriøst Admins har lavet et co-admin system, så ville jeg sparke ham så hårdt ud fra Eksperten, at han kunne mærke det ude foran skærmen.
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:32 #8
3brugere, hvorfor vælger du ikke \"indstillinger\" under top menubjælken og trykker på \"afmelding\" ?
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:36 #9
Ja helt seriøst, der er sikkert nogle af ekspertens brugere der sagtens vil kunne finde ud af at være admin samtidig med at være \"alm. bruger\" og vi kunne altså godt bruge nogle flere admins!
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:41 #10
Nu har jeg desværre ikke forstand på PHP, så det overlader jeg til LJWeb, men ville hellere end gerne fungerer som dørmand/udsmider :o)

For at det skulle være effektivt skulle man bare også kunne banne en ip - de kunne selvfølgelig have dynamisk IP eller gå ned på biblioteket, men så længe holder interessen for at generer os nok ikke :o)
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:47 #11
Jeg synes at der er ALT for mange der burde smides ud af eksperten!