Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:14 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kontakt til ADMIN?

Hvordan kommer jeg i kontakt med admin sådan så han kan se at totenslager har accepteret sit eget svar i http://www.eksperten.dk/spm/119557 ??

Det må man sq da ikke gøre når ens svar ikke engang indenholder det som spørgsmålet er ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:15 #1
Det var mig der stillede spørgsmålet og totenslager svarede og accepterede hans eget svar!
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 11:18 #2
Kun du kan acceptere svar, hvis det er dig der har oprettet spørgsmålet.
Måske har han gættet dit password, logget ind som dig, og accepteret hans egen brugers svar.
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:18 #3
Du går ind i spørgsmålet og klikker på det \'Anmeld misbrug\' link du også kan se i dette spørgsmål ude tilvenstre under søgefeltet.

Der kommer så en form frem til du kan udfylde.

mvh JakobA
Avatar billede hojben Novice
11. oktober 2001 - 11:21 #4
du får den også her;)

Det er spørgeren og KUN spørgeren som kan acceptere svar fra andre brugere... så med mindre at du har givet dit brugernavn og pass ud, har flere brugere, eller er en faker (vist det samme ;)) så kan jeg næsten acceptere at du ikke blir slettet. Ellers ikke...
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:21 #5
htx98i17 >Det kan sq da hellere ikke være lovligt ?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:21 #6
Hvis det er DIG der stiller spørgsmålet, kan Totenslager IKKE acceptere sit eget svar (er du gal en gang anerki der vil ske, hvis vi alle havde rettigheden til at give os selv nogle point andre har stillet til rådighed).

Der må være sket en fejl, eller Totenslager kender dit brugernavn og kode.

Totenslager - hvad har du gjort?!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:22 #7
anerki = anarki - men I forstår vist meningen alligevel :o)
Avatar billede htx98i17 Professor
11. oktober 2001 - 11:23 #8
345gg ->Nej bestemt ikke. Men du må lave en mere krypteret adgangskode som ikke er til at gætte.
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:23 #9
men  htx98i17 har helt ret. Kun en der har dit password vil kunne logge ind som dig og acceptere svaret.
Så medmindre du har valgt et password der er nemt at gætte (som fx *password\'), eller har fortalt det til nogen, vil jeg nok tippe at du selv er kommet til at klikke på accept knappen uden at ville det.

mvh JakobA
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:23 #10
Jeg har nu ændret min kode!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:24 #11
Jeg gjorde lige et lille forsøg. Jeg loggede ind med brugernavn 345gg og password 345gg - guess what happended?

Jeps... jeg blev logged ind som 345gg.

Så jeg kan kun sige én ting. Du er selv skyld i det. Man sætter ALDRIG brugernavn og password til det samme!!!

Dog vil jeg absolut mene at totenslager skal levere de point tilbage, så de kan fordeles mellem de korrekte svar. Alternativt vil han uden tvivl blive anmeldt for snyd!

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:27 #12
det var bedre ;)
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:29 #13
Nu er jeg stadig ny... Men vil dog håbe at ham der levere spørgsmålende tilbage
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:29 #14
pointene tilbage even
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:31 #15
Testede lige jakoba / jakoba. Den duer IKKE, så det er ikke en fejl hos eksperten.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:45 #16
345gg, nu har du chancen for at få dine point igen - og derefter tildele dem de personer du mener fortjener dem.

http://www.eksperten.dk/spm/119671

NanoQ
Avatar billede resten Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:49 #17
Det lugter lidt :(
Avatar billede milo Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:14 #18
Hvordan skulle man kunne have noget til overs for dig 345gg?
Du burde slettes.

http://www.eksperten.dk/spm/119638
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:48 #19
milo, fald lige ned... læser du tråden igennem, vil du kunne forstå at det næppe var 345gg der lavede det indlæg.
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:22 #20