Avatar billede lasseandersen Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder denne sang ?

Jeg aner ikke hvad denne sang hedder men den starter lidt i denne stil. Ahøm,.

un, dos, tres, cuatro ! og så kommer der en hidsig bas rytme, da da da da da, da da da da da, og så igen un, dos, tres, cuatro. En sang jeg hørte mens jeg var i spanien og havde en promille på 4-5 stykker. Jeg mindes at have spurgt DJ\'en, men aner ikke om han forstod mig, han pegede blot på en brændt cd uden cover... De er nu så hjælpsomme de Spanioler,.

HJÆLP MIG,,, I FÅR EN SODAVAND ELLER EN MASSE POINTS
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:41 #1
Er det ikke noget Offspring??
Jeg mener da at de engang har lavet en sang, som starter ligeså.

mvh
Simon
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
11. oktober 2001 - 10:57 #2
Gigi D\'agostino har måske lavet noget i den stil ?
Avatar billede keysersoze Guru
11. oktober 2001 - 11:03 #3
Offsrping har un, dos, tres, cuatro med i deres \"Pretty Fly for a White Guy\", men jeg syntes ikke lige det passer med den hidsige bas-rytme :o/
Avatar billede bouggi Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:07 #4
er lige med på en lurer
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:17 #5
keysersoze>> Du har nok ret! Det ville nok være lidt overdrevet, at kalde det for \"en hidsig bas rytme\". Meeen, hvis man render rundt med en promille på 4-5 stykker, er alt vel hidsigt.

Jeg håber, at vi finder ud af hvad det er for en, for det begynder da at blive spændende...

mvh
Simon
Avatar billede bouggi Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:19 #6
Der er snak om en rimelig fed basrytme så en høj promille der opfatter den som hidsig er ikke helt ved siden af
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:25 #7
lasseandersen>> Er det Offspring - Pretty fly for a white guy?

mvh
Simon
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. oktober 2001 - 11:31 #8
Sikker på det ikke var en \"lokal slager\" ? :D
Avatar billede lasseandersen Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:14 #9
Det er altså helt sikkert ikke OFFSPRING...

Det er en dance agtig Tekno sang
Avatar billede lasseandersen Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:15 #10
hjælp mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:44 #11
Har forsøgt, men hvis man søger på noget i retningen af \"un, dos, tres, quadro!\", så får man en ufattelig masse links, til sider på SPANSK!!!

Jeg tror ik\' jeg kan gøre mere.

mvh
Simon
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:48 #12
by the rest.
lasseandersen>>> hvor sikker er du på det ikke er offspring??
Jeg sidder tilfældigvis, og hører P3 - katapult, og der er en afstemning igang om nogle sange der skal sendes. Offspring - Pretty fly for a white guy, er rated anden højest, og de tre højeste bliver sendt.
Så, tænd for din radio, og når du har hørt den(igen), så skriv lige om du er heeeelt sikker på det ikke er den.

Jeg plejer selv at høre en del \"techno\", men mest rave og phobia. Jeg er derfor rimelig godt inde i \"miljøet\", men har aldrig hørt om en techno sang, som skulle indeholde sætningen \"un, dos tres quadro...\".

mvh
Simon
Avatar billede lina_g Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:46 #13
LasseAndersen>>>>> det er Dj Gigi\'d Agostino og sangen hedder Super, eller Un dos Tres,, den hedder begge dele, kommer an på personen...

Så nu kan du gå ud og købe den,, eller hvad du vil!!!
Avatar billede lina_g Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:47 #14
RETTELSE>>>>>>

LasseAndersen>>>>> det er Dj Gigi\'d Agostino og sangen hedder Super, eller Un deux Trois,, den hedder begge dele, kommer an på personen...

Så nu kan du gå ud og købe den,, eller hvad du vil!!!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:01 #15
Ricky Martin - Maria ????

::sunlock.dk::
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:15 #16
Uhm.. som sagt tidligere...jeg tror Gigi D\'agostino har lavet det nummer du leder efter..
se svar nr. 2 =)
Avatar billede lina_g Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:29 #17
daywalker123>>>>< ja men han ville have at vide hvad sangen hed!
Avatar billede rebus Nybegynder
12. oktober 2001 - 19:02 #18
Det er et gammel nummer ik? Jeg mener det er fra omkring 1964-65.
Jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder!!
Avatar billede morten_21 Nybegynder
16. oktober 2001 - 05:56 #19
un dos tres, da da di come ci come ca
one two tree da da di the place to be..

Noget i den stil ihvertfald...:-)