Avatar billede cyigen Nybegynder
21. februar 2000 - 16:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

MS SQL Server / ISS

hvor kan man downloade ISS den nye??
jeg vil helst have den fulde adresse.

og hvor kan man downloade MS SQL Server Trial/prøve version ( jeg tror ikke man kan få den fulde version)???
Avatar billede reason Nybegynder
21. februar 2000 - 16:24 #1
den nye ?? hvis du mener IIS5.0 så tror jeg ikke du kan downloade som standalone men så bliver nok nød til at hente hele win2000. (og den kan du vist ikke hente "lovligt")
Avatar billede nej Nybegynder
21. februar 2000 - 16:54 #2
Avatar billede bocker Nybegynder
21. februar 2000 - 16:59 #3
MS SQL Server 7 Trial skal bestilles på deres hjemmeside:

http://www.microsoft.com/sql/productinfo/evalcd.htm

IIS 5 leder jeg lige videre efter ;)
Avatar billede bocker Nybegynder
21. februar 2000 - 17:00 #4
og joh du kan godt få den fulde version, men den koster 14000
Avatar billede nej Nybegynder
21. februar 2000 - 17:01 #5
Jeg har da hentet SQL server 7, det er ikke nødvendigt at bestille en cd, det er dog et stort download, da deres skod servere lagger, hehehe
Avatar billede bocker Nybegynder
21. februar 2000 - 17:03 #6
IIS5 er med til Windows 2000, så køb den.

Jeg tillader mig lige at svarer, jeg har jo skrevet det første link :)
Avatar billede bocker Nybegynder
21. februar 2000 - 17:04 #7
Ja men hvorfor ikke bare bestille en CD, jeg kan foreslå dig at købe en bog om det også, for når du får programmet, så sidder man der, ARGH, hehe har lige kigget på den.
Avatar billede nej Nybegynder
21. februar 2000 - 17:07 #8
Well, man kan i hvert fald finde mange mystiske ting man kan hente på den site, heheh :-)
Avatar billede bocker Nybegynder
21. februar 2000 - 17:09 #9
ja jeg er fandme imponeret over deres support afdeling, der må jeg nok tage hatten af for MS!!
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
22. februar 2000 - 09:21 #10
Du kan hendte IIS4.0 ganske gratis på MS.com, under server, optionpack.
Jeg kommer tilbage med den fulde add.
MS SQL server 7.0, kan du også hente i Prøve udgaven, jeg skal se om jeg kan finde den til dig !!
Avatar billede cyigen Nybegynder
23. februar 2000 - 09:17 #12
undskyld jeg sagde IIS men det var altså PWS 3.0 jeg vil have fordi jeg har ikke Windows NT.

Den fulde adresse til PWS 3.0
Avatar billede ortrak Nybegynder
23. februar 2000 - 09:48 #13
hahaha. Det begynder at blive sjovt det her. Så er det forfra med jeres links, guys...

/ortrak

Avatar billede cyigen Nybegynder
23. februar 2000 - 10:03 #14
nejnej bare lad være jeg har fået den downloadet den nu skal jeg bare til at downloade MS SQL Server den nyeste værsion
Avatar billede cyigen Nybegynder
23. februar 2000 - 10:29 #15
hvad med
http://msdn.microsoft.com/downloads/tools/sqlserver/sqlserver.asp
nu når jeg kommer der ind og vælger Intel også kommer der download fra 1-20 hvad skal jeg vælge af dem?? er det ligegyldigt
og jeg behøver faktisk den der adresse til PWS 4.0 Options Packen altså jeg havde downloadet den men slettet den fordi den ikke virkede så nu skal jeg downloade den for fra men jeg kan ikke huske adressen
Avatar billede mareman Nybegynder
28. februar 2000 - 09:04 #16
Prøv lige at se idioten. Det er da utroligt, som ukrudt spreder sig...

http://www.softadvice.dk/forum/forum.asp?klub=java&vis=110#110

Avatar billede bocker Nybegynder
06. marts 2000 - 19:40 #17
der er noget på netcoders.dk