Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 21:54 Der er 31 kommentarer

Dansk stavekontrol

Hej Eksperter.

Jeg har en engelsk udgave af office 2000 og jeg mangler derfor den danske stavekontrol. Den brokker sig over at den ikke kan finde filen mssp3da.dll

Jeg har fundet filen i en office xp version. Men det virker ikke. Jeg er heller ikke sikker på hvor jeg skal gemme filen henne for at office kan finde den.

Hvor skal den ligge ??

Er det fordi at det er en xp version ??

Honning.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2001 - 22:10 #1
Min fil ligger i C:\\Programmer\\Fælles filer\\Microsoft Shared\\Proof

Hvis det ikke virker med den fra XP kan jeg sende den til dig..
Avatar billede speedy Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:15 #2
Du skal bare kopiere indholdet fra mappen \"proof\" på en installations cd af office på dansk ind i din egen proof mappe.

Så virker det :)

/SpEeDy
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:21 #3
Jeg har selv haft samme problem.

Jeg har de filer der mangler + en readme fil så det er nemt for dig.

Giv mig en email hvis du vil have jeg sender det til dig.
jeg bruger også xp versionen..

Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:22 #4
Ja, det var også mit indtryk at den skulle ligges der (bla bla\\proof), men det virker stadig ikke..

Skal jeg bruge flere filer end mssp3da.dll ??

Du må meget gerne sende dem..

mail: honning@get2net.dk
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:27 #5
du har ikke en ftp vel???
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:28 #6
min ofir mail er lidt langsom (filen fylder 1,85 mb)
Avatar billede speedy Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:28 #7
honning>>Du skal bruge ALLE de filer der ligger i proof mappen på en dansk version. Der ligger omkring 61 MB

/SpEeDy
Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:30 #8
Tak skæbne... 61 MB!!

Hmm, jeg har ikke ftp. men jeg er på ICQ hvis det hjælper dig ??
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:31 #9
det er overhoved ikke nødvendigt at ligge alle filerne ind (er sendt til din mail nu)
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:32 #10
du blandet os hvist lidt sammem. Det du har brug for fylder kun 1,85 mb og er sendt til din mail
Avatar billede speedy Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:34 #11
ja, ok, det kan jeg godt se nu, du skal kun bruge de danske...Jeg tænkte ikke over at jeg både havde engelsk og tysk :)

Så der er en 6 filer eller sådan noget..

Sorry!

/SpEeDy
Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:03 #12
Hmm det virker ikke rigtig. Filen ligger der, men den kan stadig ikke finde den ????

Meget mærkeligt :(
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:12 #13
du skal køre den der dll fil før at det virker... læs evt readme filen
Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:14 #14
Jammen jeg har kørt dk-spell-fix fra \\proof. Den siger også at den er registreret fint. Men det virker ikke :(
Avatar billede lasseline Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:18 #15
har du ført punkt 3 i readme filen. (vigtgi del, selvom man ikke tror det)
Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:25 #16
Jeg bliver ikke spurgt om jeg vil oprette en fil..

Når jeg har valgt sprog og trykket F7 kommer den bare op og siger at den ikke kan finde mssp3da.dll eller mssp232.dll Den skal vist bare bruge én af dem.
Avatar billede 3brugere Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:26 #17
Avatar billede honning Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:27 #18
Eller måske skal den bruge både mssp3da.dll OG mssp232.dll ??
Avatar billede konggal Nybegynder
06. november 2001 - 17:54 #19
Jeg mangler oxo filerne r der nogen der gider at sende dem til mig på 11060935
kingal@email.dk
der r belønning til første person......
Avatar billede spiff_001 Nybegynder
08. november 2001 - 18:00 #20
Jeg kunne også godt bruge filerne - sååå hvis der var et flinkt menneske der gad sende dem til mig også på spiff@softhome.net

-John
Avatar billede getemdawg Nybegynder
09. november 2001 - 05:16 #21
Jeg har også forgæves søgt efter den. Er den en venlig sjæl der gider smide ordbogen (kun den danske), afsted til : getemdawg@yahoo.com ?

På forhånd tusind tak - Jeppe
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
18. november 2001 - 16:46 #22
Jeg mangler dem også, de må gerne uploades til ftp://mavser.adsl.dk
Avatar billede speedy Nybegynder
18. november 2001 - 17:06 #23
er hermed uploaded
Avatar billede ulv|king_cain Nybegynder
21. november 2001 - 21:43 #24
Det kunne være najst hvis i lige gad sende dem til mig oxo - Eller ligge dem op et eller andet sted - men send hivs i kan Kunne være lechart 8)
Avatar billede ulv|king_cain Nybegynder
21. november 2001 - 21:44 #25
King_Cain@whiner.dk

Er ny her så aner ikke om i kan se min mail på mit bruger navn?

Men send lige - på forhånd tak 8)
Avatar billede speedy Nybegynder
21. november 2001 - 22:18 #26
ulv|king_cain>>Jeg har uploadet den på maverick\'s ftp her: ftp://mavser.adsl.dk/

der kan du foreløbigt hente den...jeg ved selvfølgelig ikke hvornår han sletter den, men hvis du er hurtig kan du nok nå det :)

/SpEeDy
Avatar billede speedy Nybegynder
21. november 2001 - 22:19 #27
nå, han tillader ikke at man henter den....jeg sender den til din mail.

/SpEeDy
Avatar billede ulv|king_cain Nybegynder
21. november 2001 - 22:27 #28
Takker mange gange Speedy - Håber den kommer 8)
Avatar billede speedy Nybegynder
21. november 2001 - 22:28 #29
den er sendt nu

/SpEeDy
Avatar billede ulv|king_cain Nybegynder
21. november 2001 - 22:35 #30
Takker mange gange - det virker fint nu

Hvis der er flere der der har de samme problemer har jeg lagt filer opo på www.whiner.dk/dansk.zip

Så kan i bare hente dem der...

VH King_Cain
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
03. december 2001 - 21:27 #31
Du kan downloade de filer du skal bruge på www.downloadcentral.dk