Avatar billede fredborg Nybegynder
10. oktober 2001 - 15:38 Der er 5 kommentarer

3dmax4 bøger

jeg skal ud og købe et par danske 3dmax bøger de skal helst ikke koste så meget men de må da godt koste et par 100

Men nu kommer det store spørgesmål HVILKE???

der skal været til 3dmax4
Avatar billede fredborg Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:21 #1
eller nogle danske
som på www.3dmaxer.dk
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:50 #2
Det er lidt svært at få en god bog, til under de 500 Kr. Jeg ved at der ligger en Knald god boghanden, over for Illum, ved storkespringvandet, i kælderen. Masser af bøger, til fair priser. Ellers kan du købe dem over nettet.

Inside 3Dmax4 er en SUPER bog. Den er ikke for begyndere, da den mere beksriver metoder. Men når du er lidt inde i max, vil jeg beskrive den som en rigtig god bog. For folk der vil videre, end bare \"Skakspillet\" osv ( dermed ikke sagt at, det at lave et skakspil er begynder, men... )

http://www.3dmaxer.dk/boger.asp?sort=1&id2=60
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
10. oktober 2001 - 23:50 #3
illum kbh self =)
Avatar billede melieha Nybegynder
12. oktober 2001 - 08:41 #4
Gå på biblioteket ellers, der kan du låne nogle, ved ikk lige om de har de allernyeste til r4, men de ældre kan nemt bruges anyway. Men ellers har 3DsMAX4 en rigtig god help fil med masser af tutorials
Avatar billede alsace Nybegynder
08. november 2001 - 16:56 #5
Hejsa

Nu tror jeg ikke lige danske 3dmax bøger er noget du finder ret meget af. (Findes der nogen?)

Men hvis du vil investere i en udenlands og er lidt usikker på hvilken kan du jo altid starte med at benytte bibliotekets som melieha foreslår.

www.bibliotek.dk kan du bestille bøger til et bib. nær dig. (se også http://www.eksperten.dk/spm/55436 )

-Alsace